رئیس جمعیت هلال احمر میهمان «من طهران» شبکه العالم؛

گزارشی از اقدامات در مبارزه با کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۸:۱۷
کد خبر: ۹۸۷۴۴۵
گزارشی از اقدامات در مبارزه با کرونا
کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، با حضور در برنامه «من طهران»، گزارشی کاملی از عملکرد خالصانه نیروهای هلال احمر در مبارزه با کرونا به مخاطبان عرب زبان شبکه العالم ارائه می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «من طهران» با دعوت از کریم همتی؛ رئیس جمعیت هلال احمر کشور، به جزئیات فعالیت های این نهاد در بحران شیوع بیماری کرونا خواهد پرداخت. 

سطح آمادگی هلال احمر در ابتدای شیوع کوید 19 در کشور و اقدامات جمعیت هلال احمر در کمک به کشورهای دیگر مبتلا، از سوالاتی است که در برنامه مطرح خواهد شد.

همتی در خصوص علت ممانعت از ورود پزشکان بدون مرز به کشور توضیحاتی ارائه و بیان خواهد کرد که این اقدام به علت عدم نیاز به خدمات پزشکی برای هموطنان ایرانی صورت گرفته و هم اکنون پزشکان بدون مرز در استان خراسان، خدماتی به اتباع ارائه می کنند. 

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به حرکت جهادی نیروهای این نهاد با حضور در عوارضی ها و جاده های بین شهری، توضیحات مبسوطی در خصوص فعالیت در فضای مجازی از طریق فایل های صوتی و تصویری آموزشی برای مقابله با کرونا به زبان های کردی، ترکی، عربی  و بلوچی برای هموطنان با گویش های مختلف خبر می دهد. 

در پایان نیز گزارشی از فعالیت هلال احمر در سیل اخیر سیستان و بلوچستان و کمک به مردم محروم این استان ارائه خواهد شد.

«من طهران» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی، امشب 24فروردین ساعت 21 به وقت تهران، به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز