منتقد سینما و تلویزیون:

شبکه یک می تواند جای خالی «پایتخت» و «نون خ» را پُر کند؟!

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۸۸۱۹۴
حسین سلطان محمدی، منتقد سینما و تلویزیون سریال های ترکیبی را بهترین نوع چیدمان کنداکتور صدا و سیما دانست و گفت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مساجد و مراکز مذهبی تعطیل هستند بنابراین کار رسانه ملی برای پاسخ دادن به سلایق مختلف بسیار سخت و دشوار است.

حسین سلطان محمدی، منتقد سینما و تلویزیون، درگفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به نحوه چیدمان کنداکتور صدا و سیما در ماه مبارک رمضان گفت: صدا و سیما باید سریال ها و برنامه های ترکیبی یعنی مخلوطی از طنز و جدی برای ماه رمضان تدارک ببیند. امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مساجد و مراکز مذهبی تعطیل هستند پس افراد مذهبی که نمی توانند به این اماکن بروند و در خانه می مانند نیاز دارند به ذهن آنها پاسخ داده شود.

او ادامه داد: اگر تمام سریال ها و برنامه ها طنز باشند، با این ماه مذهبی منافات دارد و اگر هم به سمت مذهبی بودن برویم با مبارک بودن این ماه تناقض دارد. بنابراین باید این دو را با هم تلفیق کرد که وقتی مردم در خانه سریال می بینند هم اغنا شوند و هم به معنویت برسند.

سلطان محمدی تصریح کرد: سریال 17 قسمتی «نون خ» که قرار بود ماه رمضان پخش شود الان در کنداکتور شبکه یک قرار گرفته و قبل از شروع این ماه مبارک تمام می شود، آیا شبکه یک سیما جایگزین فعالی دارد که جای «پایتخت» و «نون خ» را پُر کند؟! امیدوارم تمهیدی اندیشده شده باشد که مخاطب پای تلویزیون بماند و جذب سریال های تدارک دیده شده از شبکه های مختلف سیما شود.

این منتقد بیان داشت: امسال تعداد بیشتری از مردم در ماه رمضان پای تلویزیون می  نشینند و این مسئله، کار صدا و سیما را سخت تر می کند. در سال های گذشته عده زیادی نمایشگاه قرآن می رفتند، عده ای به جُنگ های مختلفی که در باغ کتاب، برج میلاد و... برگزار می شد می رفتند اما اکنون همه این افراد در خانه چشم هایشان به تلویزیون است و اینجا رسانه ملی باید سلایق متفاوت را ارضا کند و پاسخ مناسبی به ذهن های متفاوت بدهد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز