چهره‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

قصابی محسن تنابنده!/ رفتار عجیب سحر قریشی!/ خبر خوش برای خانواده پایتخت!/ فرمان دورهمی در دستان مهران مدیری/ میوه ممنوعه در دستان علی نصیریان

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۹۱۹۰۳
قصابی محسن تنابنده!/ رفتار عجیب سحر قریشی!/ خبر خوش برای خانواده پایتخت!/ فرمان دورهمی در دستان مهران مدیری/ میوه ممنوعه در دستان علی نصیریان
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

در یک اتفاق عجیب و غریب تلویزیون اقدام به پخش سریال جذاب و ماندگار «میوه ممنوعه» با بازی درخشان علی نصیریان، امیر جعفری، گوهر خیراندیش و... کرد و از سویی دیگر سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج روی آنتن شبکه آی فیلم رفت تا شاهد درخشش علی نصیریان در دو سن و سال متفاوت بشویم. 

نصیریان با حاج یونس فتوحی شخصیتی چند بعدی و ویژه را در  کارنامه‌اش ثبت کرد و با کریم بوستان نشان داد در دنیای بازیگری هم دود از کنده بلند می‌شود.

سحر قریشی در روزی که از قرنطینه با هدف ورزش خارج شده بود با برخوردی نادرست با یک پاکبان زحمت کش باعث واکنش‌های بسیاری از سوی همه به خصوص مدیریت شهری شد. قطعا این هنرمند سینما هدفمند به مرد زحمت کش شهر بی احترامی نکرده است و این ماجرا با یک عذر خواهی می تواند ختم به خیر شود.

احمد مهران‌فر بازیگر نقش ارسطوی سریال «پایتخت» بعد از 10 روز خبر پدر شدنش را رسانه‌ای کرد تا لبخند بر لبان خانواده «پایتخت» بنشیند. این بازیگر خلاق و با استعداد و دوست داشتنی صاحب پسری به نام نیک شد تا چهره این هفته خبرگزاری برنا باشد.

ابراهیم حاتمی‌کیا در روزهایی که همه نگران پول و سرمایه و فیلم‌شان هستند از سالن سینما خروج کرد تا در دنیای آنلاین بیزینسی فرهنگی را تجربه کند، به رغم اینکه فیلم او در فضای مجازی قاچاق هم شد اما آمار و ارقام نشان می‌دهد که او از اکران فیلمش خارج از سالن‌های سینما هم راضی هست طوری که خیلی‌ها را علاقه‌مند کرد اکران در فضای مجازی را تست کنند. 

نوید محمدزاده، بازیگر محبوب و کُرد ایرانی که اصولا در دنیای سینما و تئاتر خبرساز است، پایش به تلویزیون باز شد تا سعید آقاخانی با بازسازی بخشی از بازی او در «ابد و یک روز» در سریال «نون.خ» از علاقه خودش به این بازیگر هم‌زبان و هم لهجه‌اش پرده‌برداری کند.

مهران مدیری فرمان «دورهمی» را به دست گرفت تا با جدایی مصطفی احمدی حالا خودش در ادامه همکاری با اول مارکت اجرا و تهیه «دورهمی» را هم زمان تجربه کند. 

اما هفته گذشته محسن تنابنده بازیگر، طراح و مشاور کارگردان سریال «پایتخت» از این مجموعه دوست داشتنی و پرطرفدار به عنوان گوشت قربانی یاد کرد. انیمیشنی که در نمایش یکی از سکانس‌های این سریال ساخته شده بود باعث شد او در صفحه شخصی‌اش اعتراضی هر چند نامحسوس به این اتفاق داشته باشد در حالیکه بدیهی است سریال موفق و پرطرفدار «پایتخت» دیگر بخشی از زندگی همه مردم ایران است و هر کسی در هر حرفه‌ای علاقه‌مند است سرکی به این مجموعه‌ای و شخصیت‌هایش بکشد. فراموش نکنیم «پایتخت» محصول تفکر تنابنده است اما به واسطه پخش از رسانه ملی امروز حداقل 80 میلیون صاحب دارد که این سریال را با شوق و ذوق دنبال می‌کنند، با شخصیت‌هایش زندگی می‌کنند با دیالوگ‌هایش طنازی می‌کنند با اتفاقاتش خاطره‌سازی می‌کنند و به نوعی می‌توان گفت بهار تلویزیون به نوعی با موسیقی تیتراژ سریال «پایتخت» عجین است و به نظر می‌رسد حالاحالا ها هم طرفداران این مجموعه خواستار ساخت قسمت‌های بعدی باشند. به نظر «پایتخت» بیش از آن که گوشت قربانی محسوب شود، برگ برنده‌ای است برای تلویزیون و بهانه‌ای است برای مخاطبان این مجموعه که در طول سال هم با پلان به پلان این مجموعه یاد روزهای بهاری بیفتند.

بحثی که هفته گذشته در شبکه‌های مختلف مجازی و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها پیچید به ماجرای باز شدن سالن‌های سینما برمی‌گردد که البته هنوز در دست بررسی است.

برخی از تهیه‌ کنندگان عاقبت اکران فیلم «خروج» در شبکه مجازی را مثبت ارزیابی کردند و علاقه‌مند هستند فیلمشان در شبکه مجازی منتشر شود و برخی دیگر با این مسئله مخالفت شدید داشتند و معتقد بودند فیلم در شبکه مجازی حیف و میل می‌شود و بهتر است با بازگشایی سینماها در انتطار اکران فیلممان بمانیم.

«قورباغه» هومن سیدی هم بعد از مدتی تعطیلی به همراه آقازاده تصویربرداری‌اش را از سر گرفت تا کم کم به ظاهر همه چیز به روال عادی برگردد. شنیده می‌شود کارگردان «کرگدن» فیلمبرداری فیلم جدیدش را در شرایط جدید هم متوقف نکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز