«نگاه هفته » کانال اردوی شبکه سحر؛

دستورات قرآنی به روایت رهبر معظم انقلاب

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱:۲۵
کد خبر: ۹۹۳۷۶۹
دستورات قرآنی به روایت رهبر معظم انقلاب
بیانات مهم رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ایی در مراسم انس با قرآن، در خصوص دستورات کاربردی و سعادت بخش قرآن، موضوع این قسمت از برنامه «نگاه هفته» کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه از «نگاه هفته» به تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم انس با قرآن که در مصلای تهران در ارتباط زنده تصویری دراولین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد خواهد پرداخت.

دکتر راشد عباس نقوی، کارشناس مسائل بین الملل میهمان حضوری برنامه، با اشاره به سخنان معظم له در مورد  دستورهای کاربردی و سعادت‌بخش قرآن برای تنظیم قواعد و روابط فردی و جمعی زندگی انسان ها، به تشریح آن ها خواهد پرداخت.

وسیله قرار دادن نعمت‌های الهی همچون ثروت و قدرت برای آباد کردن زندگی انسان های دیگر ، نجات نیازمندان و نیکی به همنوعان، نهی از غیبت در جامعه ، رعایت انصاف حتی در قبال مخالفان و دشمنان ، پرهیز از اعتماد و گرایش به ظالمان، رعایت قسط و عدل و انصاف در زندگی ، خیانت نکردن در امانت، از دیگر دستورهای اسلام است که رهبر انقلاب در بیاناتشان به آن اشاره فرمودند.

«نگاه هفته »به تهیه کنندگی محسن محسنی و اجرای عظیم سبزواری  7 اردیبهشت، ساعت 20:30 دقیقه به مدت 26 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز