اتفاق نظر تهیه‌کننده و کارگردان فیلم؛

«دوزیست» پژمان جمشیدی و هادی حجازی‌فر برای اکران آنلاین ساخته نشده

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۹۴۷۹۹
«دوزیست» پژمان جمشیدی و هادی حجازی‌فر برای اکران آنلاین ساخته نشده
برزو نیک‌نژاد و سعید خانی (کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست») به اکران این فیلم در سینماهای کشور تأکید دارند.

برزو نیک‌نژاد کارگردان فیلم سینمایی «دوزیست» که در سال گذشته در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، درباره اکران این فیلم سینمایی گفت: در بحث اکران من به عنوان کارگردان ورود نمی‌کنم، فیلم متعلق به سعید خانی تهیه‌کننده است که او برای اکران تصمیم‌گیری می‌کند.

نیک‌نژاد در ادامه درباره اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی گفت: من با اکران آنلاین در سینمای ایران آشنایی چندانی ندارم و نمی‌دانم که ساز و کار آن به چه شکل است اما به هر حال در سینمای امروز دنیا نمی‌توان منکر نتفلیکس شد، امروز بسیاری از کارگردان‌های مطرح دنیا فیلم‌هایشان برای اولین بار از نتفلیکس پخش می‌شود و در سینماها نمایش داده نمی‌شوند.

او در پایان گفت: اما قطع به یقین من نیز مثل بسیاری از کارگردان‌ها اکران فیلمم بر پرده سینماها را ترجیح می‌دهم. «دوزیست» از همان ابتدا برای اکران در سالن‌های سینما ساخته شد و ترجیح من به عنوان کارگردان این است که به همین شکل نمایش داده شود اما همانطور که در ابتدا اشاره کردم در نهایت اکران «دوزیست» به تصمیم تهیه‌کننده‌ها مربوط می‌شود. اکران آنلاین در سینمای ایران می‌تواند در آینده بسیار راهگشا باشد اما فکر می‌کنم فعلاً این نوع اکران در مرحله آزمون و خطا است و باید ببینیم که در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بنا بر این گزارش سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» به تازگی اعلام کرده که قصد دارد فیلم سینمایی «دوزیست» را در پاییز اکران کند. سعید خانی در گفت‌وگویی همانند کارگردان فیلم تأکید داشته که «دوزیست» برای اکران آنلاین ساخته نشده و چنین اکران برای این فیلم نمی‌تواند مناسب باشد. او با اشاره به اینکه پیش از شیوع کرونا پیش‌بینی‌اش بر اکران تابستان برای این فیلم بود، در صورت بازگشایی سینماها، پاییز را زمان مناسبی برای نمایش «دوزیست» بر پرده سینماها دانسته است.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «دوزیست» به شرح زیر است:

خلاصه داستان: «حمید، دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه.»

بازیگران: جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی، الهام اخوان

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مجری طرح و مدیر تولید: کامران حجازی، گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، برنامه‌ریز: افشین رضایی، دستیار اول کارگردان: نوید صلاحی، جانشین تولید: علیرضا اصلانی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، دستیاراول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید طالبی، منشی صحنه: غزل رشیدی، سرمایه گذار: دکتر جلال تیموری، تهیه کننده: سعید خانی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز