سینما آنلاین هم گران شد!/ طلا ۱۵ هزارتومان شد!

۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۹۵۹۵۵
سینما آنلاین هم گران شد!/ طلا ۱۵ هزارتومان شد!
فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی دومین اثر سینمایی ایران است که پس از «خروج» به صورت آنلاین اکران می‌شود. اکران این فیلم سینمایی با «خروج» تفاوتی داشت که مربوط به قیمت بلیت آن می‌شد و «طلا» سه هزار تومان گرانتر از «خروج» به صورت آنلاین اکران شد.

خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در تماسی با محمد شایسته یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «طلا» دلیل گران شدن بلیت فیلم سینمایی «طلا» نسبت به «خروج» را جویا شد که این تهیه‌کننده در پاسخ به پرسش خبرنگار برنا از دلیل این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی کرد و تأکید داشت که از دلایل گران شدن بلیت این فیلم بی‌خبر است.

با پیگیری‌های خبرنگار برنا مشخص شد که به طور کل قیمت بلیت اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی افزایش داشته و از این پس فیلم سینمایی «خروج» که پیش‌تر با قیمت 12 هزار تومان نمایش داده می‌شد نیز با قیمت 15 هزار تومان در دسترس است و به نظر می‌رسد این گرانی هیچ ارتباطی به «طلا» و تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذارهای آن ندارد.

قیمت بلیت نمایش اکران فیلم‌های سینمایی در اکران آنلاین در همه سایت‌ها و رسانه‌های مجازی 15 هزار تومان شده است. هنوز مشخص نیست که دلیل بالا رفتن قیمت بلیت اکران آنلاین چیست و این تغییر توسط کدام نهاد یا سازمان صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز