در «هاشتاغ» شبکه العالم؛

مسدود شدن حساب‌های کاربری شبکه العالم

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۸:۱۷
کد خبر: ۹۹۶۴۸۸
مسدود شدن حساب‌های کاربری شبکه العالم
اقدام تامل برانگیز شرکت آمریکایی فیس بوک در بستن تمامی حساب های کاربری شبکه العالم در فیس بوک و اینستاگرام ، مهمترین هشتگ شبکه های اجتماعی دنیای عرب، موضوع برنامه «هاشتاغ» است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خبر اقدام شرکت آمریکایی فیس بوک علیه شبکه العالم در مسدود کردن تمامی حساب های کاربری این شبکه در فیس بوک و اینستاگرام به بهانه واهی و همزمان با قرار گرفتن نام حزب الله در فهرست تروریست های بین المللی از سوی آلمان، به عنوان مهم ترین هشتگ برنامه «هاشتاغ» بررسی خواهد شد.

در این برنامه بدان اشاره خواهد شد؛ در موج جدید اعمال سانسور رسانه ای غرب علیه ایران، فیس بوک صفحه اصلی شبکه العالم را به رغم معتبر بودن آن، دیروز-اولین روز ماه جاری میلادی(می-2020) در اینستاگرام مسدود کرد و صفحه های ویژه اخبار سوریه و یمن را نیز در فیس بوک حذف کرد. 

 همچنین بیان خواهد شد که در گذشته نیز صفحه اصلی شبکه العالم در فیس بوک مسدود شده بود.

جنجال های ترامپ در ارتباط با کرونا و چین، هشتگ پربازدید دیگری است که در برنامه امشب به آن پرداخته خواهد شد.

گفته می شود؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) در جمع خبرنگاران با اتهام‌زنی به چین تصریح کرد ؛ در حالی که راه های تلافی انتقال و گسترش ویروس کرونا از شهر «ووهان» چین به دیگر نقاط جهان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، افزایش تعرفه گمرگی کالاهای صادراتی چین به آمریکا «قطعاً یک گزینه» است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای اعلا قاسمی امشب 13 اردیبهشت ماه ساعت 23:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز