اعلام آمادگی تهیه‌کننده «هایلایت» برای اکران آنلاین

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۷:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۹۷۰۳۵
اعلام آمادگی تهیه‌کننده «هایلایت» برای اکران آنلاین
ساسان سالور تأکید کرد در صورت حمایت سازمان سینمایی تمایل دارد فیلم سینمایی «هایلایت» را به صورت آنلاین اکران کند.

ساسان سالور، تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: دو فیلم سینمایی «سه کام حبس» و «هایلایت» را آماده اکران دارم. برنامه‌ریزی‌هایی که برای اکران «سه کام حبس» داشتیم با شیوع ویروس کرونا تغییر کرد و قطعاً بلافاصله پس از پایان شیوع کرونا برای اکران آن اقدام خواهیم کرد.

سالور در ادامه گفت: قصد ما بر این است که فیلم سینمایی «هایلایت» را به صورت آنلاین در همین روزها اکران کنیم اما اکران آنلاین همانطور که شاهد هستیم خطراتی مثل قاچاق فیلم را در پی دارد که باید ببینیم چه تمهیداتی برای آن اندیشیده می‌شود. البته بحث تبلیغ نیز مطرح است که نیاز به حمایت سازمان سینمایی و وزارت ارشاد داریم که امیدوارم با حمایت سازمان سینمایی شرایط اکران «هایلایت» به صورت آنلاین فراهم شود.

او افزود: فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در شرایط بسیار خوبی اکران شد. همه مردم امروز از اکران این فیلم خبر دارند و تبلیغات خوبی در جهت معرفی این فیلم صورت گرفت. بیلبوردهای بسیاری در سطح شهر دیده می‌شود که از اکران آنلاین «خروج» خبر می‌دهد. امیدوارم این شرایط برای فیلم ما نیز فراهم شود و البته جلوی قاچاق فیلم‌های اکران شده به صورت آنلاین نیز گرفته شود که فکر می‌کنم نیاز به یک هماهنگی بین ارگان‌های مختلف دارد.

فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور با موسیقی بهزاد عبدی ساخته شده است.

«هایلایت» روایتگر درامی عاشقانه با مضمون اجتماعی است که پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم‌پور به عنوان بازیگران اصلی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان: یک تصادف اتومبیل، آدم هایی را رو در روی یکدیگر قرار می دهد. مراقبت از مصدومین و انتظار برای به هوش آمدن آنها، انتظاری طولانی و جان کاه است. 

گفتنی است فیلم سینمایی «سه کام حبس» نیز سال گذشته در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به کارگردانی سامان سالور نمایش داده شد که پریناز ایزدیار ، محسن تنابنده ، سمیرا حسن‌پور ، متین ستوده ، محمود علیان ، یداله شادمانی و محمد اشکان‌فر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز