پرداخت تسهیلات به متقاضیان تاسیس دفتر خدمات فناوری اطلاعات روستایی در لرستان

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۴۸۴۵
پرداخت تسهیلات به متقاضیان تاسیس دفتر خدمات فناوری اطلاعات روستایی در لرستان
بررسی و تصویب طرح های متقاضیان دریافت تسهیلات در حوزه دفاتر خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات ( ICT ) روستایی ، مشمول بند ب تبصره 18 در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگذاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  مجتبی صارمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان در کارگروه بررسی طرح های مشمول بند ب تبصره 18 بطور جامع شیوه نامه اعطای تسهیلات به طرح‌های فناورانه را تشریح کرد و ضمن اشاره به اهمیت موضوع، تسریع در رسیدگی به درخواست های واصله در راستای توسعه اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و جذب حداکثری تسهیلات را خواستار شد.

وی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین راستا و به منظور اشتغال حوزه فاوا ، اعتباراتی از محل تبصره 18 ماده واحد قانون بودجه 1400 تحت عنوان بند (الف) و بند (ب)، در چارچوب قوانین و مقررات موجود و با هدف حمایت ازپروژه های فناورانه و شرکتهای نوپا و غیر نوپا حوزه فاوا در قالب تسهیلات و با شرایط مناسب به جامعه هدف تخصیص داده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان افزود: ارایه این تسهیلات زمینه رونق کسب و کارهای دانش بنیان، توانمند سازی و اشتغال این بخش و تامین نیاز خدمات فناوری اطلاعات برای سایر بخش‌های اقتصادی استان با هدف رشد اقتصاد دیجیتال را فراهم می کند.
در پایان اعضای کارگروه (تبصره 18 بند ب ) شامل نماینده معاونت اقتصادی استانداری، نماینده صندوق کار آفرینی امید، نماینده پارک علم و فناوری استان، نماینده مدیریت شعب پست بانک استان، نماینده نظام صنفی رایانه ای استان به صورت جداگانه نقطه نظرات خود را بیان کردند و با تصویب کلیات، 3 طرح جهت معرفی به بانک عامل ( صندوق کار آفرینی امید ) در این حوزه تائید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز