بیش از ۶۰۰ خانوار روستایی دیگر در کرمانشاه به شبکۀ مالی اطلاعات متصل شدند

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۶۲۶۱
بیش از ۶۰۰ خانوار روستایی دیگر در کرمانشاه به شبکۀ مالی اطلاعات متصل شدند
با نصب و راه اندازی یک سایت‌ تلفن همراه، ضمن افزایش پوشش آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه در 5 روستا، ساکنان این مناطق از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگذاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در جلسه شورای مدیران بیان کرد: اجرای طرح توسعه شبکه ایرانسل با نصب یک سایت‌ با تکنولوژی‌ 3G و 4G از محل طرح USO انجام شد.
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای تحقق عدالت ارتباطی در مناطق روستایی، گفت: با راه اندازی سایت‌های تلفن همراه ضمن افزایش پوشش آنتن دهی شبکه تلفن همراه در روستاهای استان، ساکنان و مشترکان این مناطق از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به نصب سایت‌ جدید تلفن همراه و پوشش روستاهای چمن‌زار علیا، چمن‌زار سفلی، چمن‌زار وسطی، زیلان و سرابس از روستاهای توابع شهرستان جوانرود توسط اپراتور ایرانسل با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره‌مندی روستاییان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و با کیفیت، بیان کرد: نصب این سایت خدمتی ارزنده و از دیگر دستاوردهای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت ایجاد تمهیدات ارتباطی برای روستاییان است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با تاکید بر ایجاد ارتباط مطلوب و تسهیل امور آموزشی و اقتصادی در مناطق روستایی و محروم کشور گفت: در این طرح جمعیتی بالغ بر 2445 نفر با 694 خانوار در روستاها از پوشش تلفن همراه و اینترنت با کیفیت بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز