بروزرسانی پرایدی گوشی جدید سامسونگ حقیقت دارد؟

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۰۱:۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۸۱۳۴
بروزرسانی پرایدی گوشی جدید سامسونگ حقیقت دارد؟
گوشی جدید سامسونگ (زد فولد ۴) شباهت زیادی به مدل پیشین این شرکت (زد فولد ۳) دارد، گویی سامسونگ نیز تصمیم گرفته به سیاق پراید مدل جدید خود را بروزرسانی کنید!

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا، اطلاعات ما درباره مدل جدید سامسونگ بیشتر مبتنی بر شنیده‌ها است اما هنوز تصویری از زد فولد 4 منتشر نشده به همین جهت این امکان وجود دارد که تصورات ما نسبت با واقعیت متفاوت باشد. 

بر اساس ادعای صفحه TechTalkTV، که در شبکه‌های اجتماعی دوربین Samsung Galaxy Z Fold 4 تقریباً با همان چیدمان مدل قبلی سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Z Fold 3 به کاربران ارائه خواهد شد، موضوعی که خلاف ادعای منابع غیر رسمی است.

اطلاعات غیررسمی حاکی از این بود که طراحی دوربین زد فولد 4 بیشتر از Samsung Galaxy S22 Ultra اما به نظر می‌رسد، سامسونگ بنا دارد تا همان مدل زد فولد 3 را برای گوشی جدید خود نظر بگیرید.

هرچند به نظر می‌رسد که این تفاوت محسوسی نیست؛ چرا که دوربین‌های Galaxy Z Fold 3 ، Z Fold 4 و‌ S22 همگی شامل سه لنز عمودی هستند که در قسمت پایینی آن‌ها یک فلاش وجود دارد. فقط Z Fold 3 - و طبق آخرین اطلاعات درز کردع Z Fold 4 - دارای یک محفظه فلزی در اطراف لنزها هستند.

طرفداران سامسونگ ظاهراً نمی‌توانند توقع یک شگفتانه جدید از این شرکت داشته باشند اگر امیدوار بودید طراحی تازه‌ای داشته باشند اما TechTalkTV در ادامه مطلب خود در شبکه‌های اجتماعی از احتمال بالای وجود یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در Samsung Galaxy Z Fold 4 " خبر داده که برای طرفداران این شرکت کره‌ای خبر خوبی است که حکایت از افزایش کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی کیفیت دوربین مدل جدید نسبت به مدل قبلی دارد.

تجزیه و تحلیل: بهبودهای دوربین بسیار مورد نیاز است

اگر بخواهیم بین یک طراحی جدید یا یک سنسور جدید یکی را انتخاب کنیم، قطعاً یک سنسور جدید انتخاب معقول‌تری است؛ چرا که اگرچه وجود سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی در Samsung Galaxy Z Fold 3 خوب است، اما استثنایی نیست.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از بروزرسانی‌ دو دوربین دیگر Z Fold4 نسب به مدل قبلی نیز بود، منابع متعدد خبر دادند که گلکسی زد فولد 4 دارای یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری است که نسبت به زوم اپتیکال 2 برابری در Z Fold 3. افزایش داشته است، هرچند این ارتقا خیلی شگفت انگیز نیست اما امیدوار کننده است به هر صورت فکر نمی‌کنیم که Z Fold 4 تغییر قابل توجهی در لیست بهترین گوشی‌های دوربین دار ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهرا وجدانی 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز