آمریکایی‌ها زنگ ورزش را هم مجازی می‌کنند؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۱۱۲۶
آمریکایی‌ها زنگ ورزش را هم مجازی می‌کنند؟
شهر پورت آرتور ایالت تگزاس آمریکا یکی از بارزترین نمونه‌های توسعۀ مدارس هوشمند است.، جایی که دانش‌آموزان ابتدایی به زودی این فرصت را خواهند داشت تا از یک "زمین بازی تعاملی" در کلاس‌های تربیت بدنی خود استفاده کنند، که هدف آن ترکیب رشته‌های آکادمیک با دو و میدانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در عصر حاضر، فناوری تقریباً در تمام جنبه های زندگی روزمره انسان به ویژه در مدارس نقش زیادی دارد. شهر پورت آرتور ایالت تگزاس آمریکا یکی از بارزترین نمونه‌های توسعۀ مدارس هوشمند است.، جایی که دانش‌آموزان ابتدایی به زودی این فرصت را خواهند داشت تا از یک "زمین بازی تعاملی" در کلاس‌های تربیت بدنی خود استفاده کنند، که هدف آن ترکیب رشته‌های آکادمیک با دو و میدانی است.

زمین بازی تعاملی، معروف به Lü، یک سیستم سمعی و بصری با نرم افزار آموزشی است که شامل یک پروژکتور لیزری با کیفیت بالا، یک دوربین تشخیص حرکت، یک سیستم صوتی قدرتمند و یک سیستم نورپردازی چند رنگ کاملا خودکار برای ایجاد یک محیط غوطه ور بر اساس وب سایت شرکت است.

کنت دایگر، سرپرست فناوری آموزشی پورت آرتور ISD، به عنوان بخشی از اجرای پنل‌های تعاملی در سطح منطقه برای کلاس‌های درس، در این رابطه عنوان کرد که با برنامه «دینامیک» مواجه شده است که توسط مدارس و مناطق دیگر برای کلاس‌های P.E استفاده می‌شود.

وی افزود: سیستم Lü Play می‌تواند که یک دیوار داخل سالن بدنسازی را به یک سیستم بازی تعاملی تبدیل کند تا دروس نظری دانشگاهی را بدل به درس عملی تربیت بدنی نماید. یک برنامه درسی کامل وجود دارد که برای تبدیل دیوار به (یک رابط تعاملی) طراحی شده است و بازی‌هایی وجود دارد که بچه‌ها با آن‌ها ورزش می‌کنند اما همچنان ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، (هنرهای زبانی) یا انگلیسی در مدارس به شیوۀ گذشته تدریس می‌شود.

دایگر گفت این برنامه به دانش آموزان این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق فعالیت بدنی یاد بگیرند و محیطی سرگرم کننده ایجاد کنند که لزوماً شبیه مدرسه نباشد.

این فال عرصۀ فناوری تصریح کرد: «تصور کنید بچه‌ها به اینجا می‌آیند تا بازی کنند اما متوجه نمی‌شوند که در حال یادگیری هستند؛ چرا که فعال هستند. "چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که از آن زمان سرگرم‌کننده برای رفع شکاف‌های آموزشی و چالش‌هایی که برخی از بچه‌های ما هنگام بازگشت به کلاس با آنها مواجه می‌شوند، استفاده کنیم. امیدوارم وقتی از این محیط خارج می‌شوند، کمی قوی تر به کلاس برگردند و بتوانند بر ترس خود از چیزهایی که هنوز بر آن مسلط نشده اند غلبه کنند."

دایگر در ادامه به بومونت اینترپرایز گفت: تا آنجا که او می داند، پورت آرتور اولین ناحیه مدرسه ای در تگزاس است که این برنامه را در سطح منطقه اجرا می کند. «من با برخی از مدارس در کالیفرنیا و سایر ایالت‌ها که پیشتر تجربۀ استفاده از این فناوری را دارند، همکاری کرده‌ام و شاهد دستاوردهای فوق‌العاده استاندارد شده آزمون و امتیازات محلی از استفاده از این برنامه بوده‌ام به زعم وی هر زمان که بتوان چیزی را پیدا کرد که رشد معقولی معقولی داشته باشد، باید در آن سرمایه‌گذاری کرد.

از آنجایی که دو و میدانی در جنوب شرقی تگزاس بسیار محبوب است، دایگر معتقد است که فناوری Lü Play به این منطقه اجازه می‌دهد تا دانش‌آموزان ورزشکار بیشتری را تشویق کند تا از مهارت‌های خود در کلاس درس و همچنین در زمین استفاده کنند.

مدرسه

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهرا وجدانی 

نظر شما