علت اختلال امروز اینترنت چیست؟

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۵۲۵۰
علت اختلال امروز اینترنت چیست؟
بر اساس مشاهدات از صبح امروز شبکه اینترنت کشور دچار اختلال عمده شده است، صبح امروز قرائن حاکی از این بود که فقط سایت‌هایی برخط بودند که میزبانی آن‌ها در داخل کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا، بر اساس مشاهدات از صبح امروز شبکه اینترنت کشور دچار اختلال عمده شده است، صبح امروز قرائن حاکی از این بود که فقط سایت‌هایی برخط بودند که میزبانی آن‌ها در داخل کشور انجام می‌شود.

برخی گزارشات نیز نشان می‌دهد که شبکه کشور از ساعت ۸:۳۶ دقیقه صبح تا ۸:۴۶ دقیقه به طور کامل قطع بوده است، تعدادی از سایت های خبری طی گمانه‌زنی‌هایی علت این اختلال را قطعی برق در شبکه زیرساخت کشور اعلام کردند اما دستگاه‌های متولی هنوز موضع مشخصی در این رابطه اتخاذ نکرده‌اند.

پیگیری خبرنگار خبرگزاری برنا از شرکت زیرساخت نیز در نهایت تاکنون منجر به این پاسخ شده است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت اختلال هستند و به زودی این مشکل رفع خواهد شد!

شرکت ارتباطات زیرساخت دقایقی پیش طی اطلاعیه ای رسمی در این رابطه اعلام کرد؛ اختلال اینترنت ثابت در برخی از مناطق تهران بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال نیرو بوده است که با استفاده از مسیرهای جایگزین در خطوط انتقال نیرو این مشکل مرتفع و ارایه سرویس در سطح شبکه به حالت عادی برگشت.

انتهای پیام/

خبرنگار علی پژوهش

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز