راه اندازی بروزترین تکنولوژی‌های ارتباطی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۵۹۴۱
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز گفت: راه اندازی بروزترین تکنولوژی‌های ارتباطی در منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام گیرد که موجب رضایتمندی مردم و شرکت های مستقر و هم باعث پویاتر شدن فضای تولید در این منطقه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اولین جلسه شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار شد.

محمد حسین شاهینی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز گفت: این شورا به ریاست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان و عضویت دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دستور وزیر در استان ها تشکیل و بررسی چالش ها و راه کارهای موجود در جهت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه ICT از اهداف این شوراست.

وی افزود: با توجه به ویژگی های منطقه ویژه اقتصادی پیام و وجود گمرگ و فرودگاه در این منطقه، ظرفیت های زیادی جهت تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال را دارد و در این راستا تمهیدات ویژه ای را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و نو پا  حوزهICT  مستقر در این منطقه در نظر گرفته شده است که منجر به فعال تر شدن شرکت ها و توسعه اشتغال پایدار می شود.

شاهینی تصریح کرد: امروز مشکلات و کاستی های زیرساختی منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که هماهنگی های لازم برای ارتقاء زیرساخت های موجود و راه اندازی بروزترین تکنولوژی‌های ارتباطی در منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام گیرد که موجب رضایتمندی مردم و شرکت های مستقر  و هم باعث پویاتر شدن فضای تولید در این منطقه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز