پرداخت ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای اشتغال‌آفرینی

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۰۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۸۸۶۲
پرداخت ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای اشتغال‌آفرینی
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از پرداخت 32 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای 6 طرح با ایجاد اشتغال برای 18 نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهریار سرداری، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه شورای هماهنگی مدیران فاوا، از پرداخت 32 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به کسب‌وکارهای فاوا خبر داد و گفت: در راستای تقویت شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و کمک به اشتغال‌آفرینی در این حوزه، با بررسی طرح‌های فناوارنه رسیده به کمیته مربوطه، پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای 6 طرح و با ایجاد اشتغال برای 18 نفر توسط پست‌بانک پرداخت شد.
وی با اشاره به حمایت از شرکت‌های فاوا افزود: در سال جاری، 22 پرونده متقاضی دریافت تسهیلات کم‌بهره بررسی‌ شد که 10 پرونده با مجموع مبلغ تسهیلات 95 میلیارد ریال جهت پرداخت به بانک عامل معرفی شده است. از این تعداد، 3 پرونده با مبلغ تسهیلات 12 میلیارد ریال در حال بررسی توسط کمیته مربوطه بوده و 5 پرونده نیز در حال تکمیل توسط متقاضی است.
سرداری گفت: حمایت از توسعه بازار و ساخت محصولات بومی دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری بوده و وزارت ارتباطات حمایت‌های لازم را برای توسعه کسب‌وکارهای فاوا و اشتغال‌آفرینی در این حوزه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما