۳۷۰ خانوادۀ دیگر در اصفهان به شبکۀ ملی اطلاعات متصل شدند

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۹۲۳۶
۳۷۰ خانوادۀ دیگر در اصفهان به شبکۀ ملی اطلاعات متصل شدند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان از اتصال روستای شیرازان به شبکه ملی اطلاعات از محل طرح خدمات اجباری روستایی خبر داد و گفت: با احداث و ارتقاء 12 سایت روستایی، بالغ بر 370 خانوار روستایی با جمعیت 914 نفر در شهرستان‌ اردستان تا پایان سال جاری از خدمات اینترنت همراه پرسرعت بهره‌مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، جعفر مطلب زاده، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دیداری با سید صادق طباطبایی نژاد، نماینده مردم اردستان در مجلس، بیان کرد: تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت ارتباطی است که این مهم با توسعه اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی، از محل طرح خدمات اجباری روستایی در حال اجراست.

وی ضمن اشاره به برنامه ریزی برای اتصال 127 سایت روستایی و عشایری به شبکه ملی اطلاعات در استان تصریح کرد: از این تعداد 11 سایت مربوط به شهرستان اردستان است که ضمن تامین اعتبار لازم از محل طرح خدمات عمومی اجباری روستایی، برای اجرا تا پایان سال جاری، به اپراتور همراه اول و ایرانسل ابلاغ شده است.
مطلب زاده در ادامه گفت: با اجرای این طرح در شهرستان اردستان روستاهای شیرازان، داوران، عباس آباد، فران، ونین، همبر، آستانه، دیزلو، زایین، کسوج،کهیاز و مهرآباد به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.
بر اساس این گزارش سید محمد هادی احمدی طباء، فرماندار اردستان، مختار زاده، بخشدار مرکزی زواره و ترکی، رئیس مخابرات شهرستان اردستان نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز