میز خدمت استان کرمانشاه در مراسم نماز جمعه برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۹۲۷۰
میز خدمت استان کرمانشاه در مراسم نماز جمعه برگزار شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در دومین روز از هفته دولت در بین نمازگزاران مسجد جامع کرمانشاه به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، ابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در بین نمازگزاران مسجد جامع شهر کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دولت، بیان کرد: در راستای خدمتگزاری و ارتباط نزدیک با مردم که از مهمترین وظایف مسئولان در دولت مردمی است، در این مسجد حضور یافته‌ایم تا به مشکلات مردم رسیدگی و در حد توان مشکلات را حل و فصل کنیم.
وی افزود: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات خوبی در زمینه ارتباطات ایجاد کرده که احداث و ارتقاء سایت‌های مخابراتی در شهرها و روستاها و خدمات تلفن همراه با برقراری رومینگ اینترنت همراه اول و ایرانسل از جمله خدمات حوزه ارتباطات در استان کرمانشاه است.
این مقام مسئول ضمن بازدید از میز خدمت دستگاه‌های اجرایی و در حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت توسعه اقتصاد دیجیتال در استان تاکید کرد.
در پایان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه ضمن بررسی مشکلات مردم، تاکید لازم را به منظور تسریع در خدمت‌رسانی و روند رفع مشکلات و درخواست‌های مردم استان را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز کرد.
براساس این گزارش، دیدار چهره به چهره مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در روز جمعه با نمازگزاران مسجد جامع شهر کرمانشاه در راستای رفع مشکلات مردم انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز