ارایه دوره‌های مهارت آموزی به ۲۰۰ سرباز

۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۲۷۷۸
ارایه دوره‌های مهارت آموزی به ۲۰۰ سرباز
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: دوره های مهارت آموزی حوزه فاوا با آموزش بالغ بر 200 سرباز وظیفه و در راستای افزایش سطح تحصیلات سربازان وظیفه در یگان های انتظامی، ارتش، سپاه و مرزبانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛  محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در بازدید از دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه اظهارکرد: دوره های مهارت آموزی سربازان نظام وظیفه با چهار هدف اصلی شامل ارتقاء جذابیت دوران خدمت، افزایش نشاط و رضایت در دوره خدمت، افزایش اثربخشی خدمت و ارتقا مهارت ‌های شغلی و آمادگی برای ورود به بازار کار تشکیل شده است و علاوه بر نیروهای مسلح و سربازان که ذی‌ نفعان اصلی این طرح هستند، مجریان دوره ‌های مهارت‌ آموزی و بازار کار نیز از آن سود می‌برند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: این دوره ها شامل آموزش امنیت شبکه، شبکه های کامیپوتری، تجارت الکترونیک و اینترنت اشیاء بوده است که بستر لازم برای ایجاد اشتغال پایدار را برای مهارت آموزان ایجاد می کند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 200 سرباز در حوزه تخصصی ICT تحت آموزش قرار گرفتند تا مسیر اشتغال پایدار محقق شود‌.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تاکید کرد: یکی از مشکلات جوانان در مسیر راه اندازی کسب و کار ناتوانی در انجام کار تیمی است، که در دوره های آموزشی با تاکید بر این مهم، مشاوره های لازم به تیم ها داده می شود تا بتوانیم شاهد خروجی مورد توقع باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز