چطور بفهمیم در واتساپ بلاک‌ شده‌ایم؟

۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۴۴۰۴۹۰
چطور بفهمیم در واتساپ بلاک‌ شده‌ایم؟
در برخی موارد ممکن است مخاطبانتان شما را بلاک کرده باشند و به دلیل اینکه واتساپ به طور مستقیم ابزاری برای فهمیدن این موضوع فراهم نمی‌کند، ما در اینجا به شما چند روش برای فهمیدن اینکه آیا در واتساپ بلاک شده‌اید یا خیر، معرفی می‌کنیم.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ در برخی موارد ممکن است دوستان یا مخاطبانتان شما را بلاک کرده باشند و به دلیل اینکه واتساپ به طور مستقیم ابزاری برای فهمیدن این موضوع فراهم نمی‌کند، ما در اینجا به شما چند روش برای فهمیدن اینکه آیا در واتساپ بلاک شده‌اید یا خیر، معرفی می‌کنیم.

ارسال پیام به مخاطب موردنظر

اگر پیامتان در واتساپ به مخاطب موردنظر ارسال نمی‌شود، احتمالا آن فرد شما را بلاک کرده است. اگر شما در واتساپ بلاک شده باشید، پیام‌های شما هیچگاه به مخاطبتان نمی‌رسد. برای بررسی این موضوع، می‌توانید یک پیام جدید به آن فرد بفرستید یا از حساب دیگری این کار را امتحان کنید.

بررسی علامت موفق‌نبودن ارسال پیام

اگر هنگام ارسال پیام به کسی، تیک اول (سفید) دیده می‌شود، اما هیچ علامت دیگری دریافت نمی‌کنید، ممکن است که شما در واتساپ بلاک شده باشید.

مشکل در پیوستن به گروه‌

اگر به گروهی در واتساپ دعوت شده‌اید، ولی نتوانسته‌اید به گروه بپیوندید، ممکن است بلاک شده باشید. اگر در واتساپ بلاک شده باشید، نمی‌توانید به گروه‌های جدید بپیوندید و پیام‌هایی که اعضای گروه ارسال می‌کنند ببینید.

مشاهده عکس پروفایل فرد موردنظر

اگر نمی‌توانید عکس پروفایل فرد موردنظر را در واتساپ مشاهده کنید، ممکن است بلاک شده باشید. برای بررسی این مورد، می‌توانید به صفحه پروفایل فرد موردنظر بروید و ببینید آیا عکس پروفایل آن فرد برای شما قابل مشاهده است یا خیر.

استفاده از ابزار‌های تشخیص بلاک‌شدن در واتساپ

شما می‌توانید از ابزار‌های تشخیص بلاک‌شدن در واتساپ هم استفاده کنید. برخی از این ابزار‌ها می‌توانند شماره تلفن شما را در یک لیست قرار دهند و به شما نشان دهند آیا در واتساپ بلاک شده‌اید یا خیر. اینجا چند ابزار تشخیص بلاک شدن در واتساپ را معرفی می‌کنیم. دقت داشته باشید که مسئولیت خطرات احتمالی استفاده از این اپلیکیشن‌های شخص ثالث برعهده خودتان است.

WhatsRemoved

این اپلیکیشن اسکنری برای واتساپ است که قابلیت بازیابی پیام‌های حذف‌شده را دارد. این برنامه می‌تواند پیام‌ها و تصاویری را که فردی حذف کرده‌است برای شما بازیابی کند و به شما بگوید آیا پیام‌های شما به این شخص تحویل شده است یا خیر.

ChatWatch

این برنامه به شما امکان می‌دهد زمانی که دوستان شما در واتساپ فعال هستند، آن‌ها را مانیتور کنید. این برنامه می‌تواند به شما نشان دهد آیا فردی که به او پیام می‌دهید، در حال حاضر آنلاین است یا نه و اینکه آیا فردی که به او پیام دادید، پیام شما را خوانده است. اگر فرد موردنظر شما در حالت آفلاین باشد، ممکن است در واتساپ بلاک شده‌ باشید.

W-Tools

این برنامه شما را به فهرست کاربرانی که شما به آن‌ها پیام داده‌اید و در گفتگو با آن‌ها قرار دارید، متصل می‌کند و به شما نشان می‌دهد که آیا شما در واتساپ بلاک شده‌اید یا خیر.

توجه داشته باشید که استفاده از برنامه‌های معرفی‌شده ممکن است با قوانین و قواعد واتساپ در تضاد باشد و از لحاظ امنیتی برای شما مشکلاتی به وجود بیاورد. همچنین ممکن است این برنامه‌ها در آینده باعث بسته‌شدن حساب کاربری شما شود. پس سعی کنید از راه‌های قانونی برای تشخیص بلاک‌شدن در واتساپ استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما