ایلان ماسک با وزیر امور خارجه چین دیدار کرد

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۲۰:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۰۵۹۸
ایلان ماسک با وزیر امور خارجه چین دیدار کرد
ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، پس از سه سال به کشور چین، بزرگ‌ترین مرکز تولید محصولات تسلا سفر کرد تا با وزیر امور خارجه این کشور در پکن دیدار کند.

خبرگزاری برنا؛ مدیران عامل شرکت‌های بزرگ ایالات‌متحده اخیراً و به دلیل بازگشایی مرزهای چین و حذف محدودیت‌های کرونایی این کشور، از تیم کوک و جیمی دیمون گرفته تا لاکسمن ناراسیمهان و اکنون ماسک، سفرهای خود به این کشور را از سر گرفته‌اند. ماسک ساعاتی پس از ورود به شهر پکن با وزیر امور خارجه این کشور، شین گانگ، دیدار کرد.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، در این دیدار شین بر تعهد خود به بهبود محیط تجاری برای سرمایه‌گذارانی از جمله تسلا تأکید و روابط چین با ایالات‌متحده آمریکا را پیچیده توصیف کرد.

وزارت امور خارجه چین به نقل از ماسک گفت که وی مایل است تجارت خود را در این کشور گسترش دهد، با جدایی اقتصاد ایالات‌متحده و این کشور مخالف است و این دو اقتصاد بزرگ جهان را «دوقلوهای به هم چسبیده» می‌داند. بر اساس گزارش‌های آماری، چین دومین بازار بزرگ تسلا پس از ایالات‌متحده است.

براساس پیش‌بینی رویترز، ماسک در طول سفر خود با سایر مقامات ارشد این کشور دیدار و از کارخانه تسلا در شهر شانگهای نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز