فولاد ۲-ذوب آهن یک

نکونام جلوی قهرمانی پرسپولیس را گرفت

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۳۶۸۵
نکونام جلوی قهرمانی پرسپولیس را گرفت
دیدار تیم های فوتبال فولاد و ذوب آهن با نتیجه دو بر یک به پایان رسید و فولاد با این برد توانست موقتا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد.

به گزارش‌گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار تیم های فولاد و ذوب آهن از هفته بیست و ششم برای دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار بود و با برتری شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. فولادی ها که به دلیل ابتلای بیش از ۲۵درصد از اعضای تیم به کرونا دو دیدارشان عقب افتاده بود به برد در این دیدار نیاز مبرمی داشتند تا در جمع مدعیان کسب سهمیه بمانند‌. در طرف دیگر ذوب آهن هم برای جدا شدن از تیم های پایین جدولی به پیروزی در این دیدار خارج از خانه نیاز داشت.

نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و تیم جواد نکونام که همواره دفاعی و بسته بازی می کند اجازه نداد ذوب آهن موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم ایجاد کند.

در نیمه دوم فولاد بازی را هجومی تر آغاز کرد. در دقیقه ۵۲ فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه به لوسیانو پریرا رسید و او پس از سرتوپ عالی دروازه ذوب آهن را گشود اما‌ ذوب آهن خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه ۶۳ شوت فرشاد محمدی مهر به کولیبالی خورد و تغییر جهت داد و به شکلی عجیب در درون دروازه مرادیان جای گرفت‌. در ادامه بازی هم فولاد در حالیکه ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت در دقیقه ۸۹ به گل برتری رسید. فرار حردانی باعث شد تا او در موقعیت به تک قرار گیرد و به زیبایی توانست توپ را از دروازه بان ذوب آهن عبور داده و گل دوم را بزند. با این پیروزی فولاد ۴۲متیازی شد و در رده پنجم قرار گفت و ذوب آهن هم با ۲۵ امتیاز در رده یازهم ماند.

فولاد:

احسان مرادیان، موسی کولیبالی، بیت سعید (۷۴- صالح حردانی)، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، مجتبی نجاریان (88 - صابر حردانی)، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدری، فرشاد احمدزاده

سرمربی: جواد نکونام

ذوب آهن

 مهدی خلیلی، مسعود ابراهیم زاده، وحید محمدزاده، هادی محمدی، فرشاد محمدی، مهر، مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، احسان پهلوان، دارکو بیدوف، ایوان مارکوویچ.

سرمربی: لوکا بوناچیچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز