مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

چرا علیدوستی خانه‌نشین است اما این آقا با حمایت اقوامش سرمربی ۳ تیم می‌شود؟/ این پرسپولیس میراث برانکو برای گل‌محمدی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۷:۵۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۶۰۹۹
چرا علیدوستی خانه‌نشین است اما این آقا با حمایت اقوامش سرمربی ۳ تیم می‌شود؟/ این پرسپولیس میراث برانکو برای گل‌محمدی است
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که پس از قهرمانی در لیگ برتر، از حالا به بعد کادر فنی تیم باید تمام تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ قهرمانان و موفقیت در این رقابت ها معطوف کند.

مرتضی فنونی‌زاده، مدافع اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی دوباره پرسپولیس در لیگ برتر گفت: از از تمام کسانی که زحمت کشیدند تا چهارمین پیروزی متوالی برای پرسپولیس رقم بخورد، تشکر می‌کنم. در وهله اول هواداران، بازیکنان و کادر فنی که تلاش زیادی داشتند تا این افتخار برای پرسپولیس رقم بخورد تشکر می‌کنم ضمن این که نقش مدیریت باشگاه را در کسب این موفقیت‌ها نباید نادیده بگیریم.

 او ادامه داد: برانکو برای این تیم زحمت زیادی کشید و موفقیت‌های حال حاضر پرسپولیس مرهون تلاش‌های ایشان است .به نظر من این پرسپولیس میراث برانکو است که در حال حاضر به دست یحیی گل‌محمدی سپرده شده است.

فنونی‌زاده ضمن تمجید از عملکرد سرمربی سرخ‌ها تصریح کرد: یحیی دیگر جوان و کم تجربه نیست و تجربه خوبی در لیگ برتر  دارد و تیم‌هایی که تا به امروز در اختیار داشته با صلابت بودند. به اعتقاد من یک کارخوبی که انصاریفرد در حق پرسپولیس انجام داد  حضور یحیی گل محمدی  روی نیمکت پرسپولیس بود. این تیم با میراثی که برانکو از خود به جای گذاشت به گونهای است که با هر مربی میتوانست موفقیتهای اخیر را به دست میآورد. من اعتقاد دارم که این پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد و من بر این باور هستم عیار تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد.

این پیشکسوت پرسپولیس با تقدیر از حمایت همه پیشکسوتان به خصوص حمایت‌های علی پروین و محمود خوردبین که از بزرگان پرسپولیس محسوب می‌شوند، تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت‌های پرسپولیس حمایت پیشکسوتان مخصوصا علی پروین و محمود خوردبین است. علی آقا و محمود خان که بزرگ ما هستند همیشه به ما یادآوری می‌کردند تحت هر شرایطی باید از تیم حمایت کنیم . حتی زمانی که در اوایل حضور برانکو تیم  نتایج خوبی نمی‌گرفت هم از ما می‌خواستند پشت پرسپولیس بمانیم و پرسپولیس را تنها نگذاریم.

فنونی‌زاده در خصوص ادامه لیگ در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: من روز اول گفتم نباید بازی‌ها را شروع می‌کردند. آن زمان 9 بازی مانده بود و پرسپولیس با اختلاف در صدر بود. الان که 4 بازی مانده قهرمانی پرسپولیس مسجل شده. همان موقع باید جام را به پرسپولیس می‌دادند و لیگ تعطیل می‌شد و در سوی دیگر لیگ فصل بعدی را زودتر آغاز می‌کردند. با همه این حرف و حدیث‌هایی که الان از سوی برخی آقایان مطرح می‌شود باید بگویم پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد و هیچ بحثی در مورد آن وجود ندارد.

او توصیه‌ای به یحیی گل‌محمدی و همکارانش در کادر فنی پرسپولیس دارد و خطاب به مربیان تیم می‌گوید: حالا که پرسپولیس با اقتدار قهرمان شده و لیگ برای این تیم به پایان رسیده، باید از حالا تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا معطوف کنند.

فنونی‌زاده در خصوص چرخه عجیبی که برای مربیان تیم‌های لیگ برتری به وجود آمده است، اظهار داشت: چرخه جالبی در بین مربیان لیگ برتر دیده نمی‌شود. شما ببینید یک مربی در طول یک فصل 3 تیم عوض می‌کند و در هیچ‌کجا هم موفق نیست اما امثال ناصر محمدخانی، عبدالعلی چنگیز، حمید درخشان، حمید علیدوستی و ... خانه‌نشین هستند. چرا باید حمید علیدوستی که جزو 5 بازیکن برتر ایران در سال‌های قبل بوده الان در فوتبال نباشد اما آقایی با رابطه‌ای که از طریق اقوامش دارد در طول یک فصل 3 تیم را هدایت کند؟ یا آقایی از قائمشهر برود و در طول فصل چند تیم عوض کند؟ سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال باید به این مساله ورود کند و قانون و ضابطه‌ای را برای این اقدامت داشته باشد. به عنوان مثال نتایج مربیان این اجازه را به آنها بدهد که بتوانند در طول فصل جابجایی‌هایی را داشته باشند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز