پارس جنوبی جم صفر-شاهین شهرداری بوشهر ۲

پیروزی با ارزش شاهینی‌ها در جم

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۷۹۸۵
پیروزی با ارزش شاهینی‌ها در جم
دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاهین به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های قعرنشین پارس جنوبی و شاهین بوشهر در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب با ۲۵ و ۱۸ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار داشتند.

هر دو تیم که برای بقا در لیگ می جنگند هفته گذشته مقابل حریفان خود متوقف شدند. پارسی ها مقابل استقلال شکست خوردند و شاهین هم در تقابل با سایپا متوقف شد. شاگردان مهدی پاشازاده بازی را از حریف خود هجومی تر آغاز کرد. حملات شاهینی ها جواب داد و این تیم در دقیقه ۲۳ به گل اول خود رسید‌ ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را مرتضی غلامعلی‌تبار پیشتاخته با ضربه سر وارد دروازه پارس جنوبی کرد.قبل از پایان نیمه اول باز هم این شاهین بود که به گل رسید.شوت ابوالفضل رزاق پور پس از دفع فروزان وارد دروازه پارس جنوبی شد تا شاهین با دو گل پیش بیفتد.

در نیمه دوم هم پارسی ها به قصد جبران گل های خورده وارد زمین شدند اما موقعیت های نصفه و نیمه این تیم راهی به دروازه شاهین پیدا نکرد. 

در دقیقه ۶۲ دانیال مومنی بازیکن شاهین دروازه پارس جنوبی را باز کرد ولی داور قبل از آن خطای مهاجم شاهین را روی حسین‌زاده، مدافع پارس جنوبی اعلام کرده بود.

در دقایق پایانی بازی هم حملات پارس جنوبی ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در گلزنی ناکام بودند.

در نهایت هم بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان مهدی پاشازاده به پایان رسید اما این تیم با ۲۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی ماند.پارسی ها هم با ۲۵ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفتند.

پارس جنوبی جم: محسن فروزان، امیرحسین اسماعیل‌زاده(81- امین منوچهری)، نیما انتظاری، متین کریم‌زاده، میلاد خدایی‌اصل(55- آدام همتی(88- همایون افتخاری)، محمود شفیعی، ایمان باصفا(55- محمد ابراهیمی)، شهرام گودرزی، پوریا آریاکیا و محمد نوریرضا خالقی‌فر

سرمربی: سیروس پورموسوی

شاهین شهرداری بوشهر: ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا گادرانی، حسن نجفی، سید ابوالفضل رزاق‌پور، محمد سلطانی‌مهر، علیرضا ابراهیمی(65- شهاب کرمی)، میلاد صارمی(74- سلمان بحرانی)، اسماعیل شریفات، دانیال مومنی و بهمن سالاری

سرمربی: مهدی پاشازاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز