بارها به ما وعده رفع مشکلات را داده اند

کلانتری: عطای کار را به لقایش می‌بخشم

۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۳:۵۸
کد خبر: ۳۶۱۳۸۳
کلانتری: عطای کار را به لقایش می‌بخشم
سرمربی فجرسپاسی گفت: برای خرید توپ، یک میلیون و 800 هزار تومان از دوستانم قرض گرفته‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک فوتبال تیم فجرسپاسی مقابل پیکان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد. علی‌اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجرسپاسی بعد از باخت تیمش اظهار داشت: تمام رقبا در نیم‌ فصل خود را تقویت کرده‌اند اما فجر سپاسی نه‌تنها بازیکنی جذب نکرده بلکه بازیکن هم از دست داده‌ایم.

کلانتری مشکلات مالی تیم فجر شهید سپاسی را یک داستان تراژیک عنوان و تصریح کرد: برای خرید توپ، یک میلیون و 800 هزار تومان از دوستانم قرض گرفته‌ام.

کلانتری تاکید کرد: بارها و بارها به ما وعده رفع مشکلات را دادند اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده و روز به روز کارمان سخت‌تر می‌شود.

او تصریح کرد: من با تمام احترامی که برای هواداران و مکتب شهید سپاسی قائلم اعلام می‌کنم چنانچه تا روز دوشنبه شرایط حاد کنونی ادامه داشته باشد، باشد عطای کار را به لقایش می‌بخشم،‌ هرکس که می‌تواند در این شرایط کار کند بیاید سکان تیم را به دست بگیرد.

کلانتری در خصوص بازی مقابل پیکان نیز گفت: تیم ما خوب بازی کرد و موقعیت‌های متعددی را هم به دلیل عدم تمرکز بازیکنان از دست دادیم. داور هم روی دو صحنه به نظر من باید برای ما اعلام پنالتی می کرد اما در هر حال باخته ایم و قصد توجیه ندارم.

تیم فجر سپاسی با قبول شکست دوبر صفر مقابل پیکان با 40 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول آزادگان قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز