مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

قرآن را باید وارد خانواده ها بکنیم

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۶:۲۸
کد خبر: ۴۳۷۱۹۶
قرآن را باید وارد خانواده ها بکنیم
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مسیر دسترسی به پایگاه های قرآنی به راحتی در دسترس عموم مردم و خانواده ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد پیش از ظهرسه شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه ثبت ویژه موسسات قرآنی که در گرگان برگزار شد، گفت: طرح تجمیع و تمرکز مراکز قرآنی که ابلاغیه آن از سمت شورای توسعه فعالیت های قرآنی کشور صادر شده تصمیمی است که به شکل ملی و کشوری گرفته شده است و دارای یک سری نواقصی است که نیاز به زمان دارد تا برطرف شود.

وی افزود: کمی حوصله می طلبد تا مشکلات برطرف شود و ما در حال بررسی مشکلات هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ما در کشور از پراکندگی مراکز قرآنی رنج می بریم، گفت: زمانی که تجمیع رخ دهد وحدت رویه ای در مراکز قرآنی به وجود می آید.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد گفت: یکی از آرزوهای ما این است پایگاه های قرآنی به راحتی در دسترس عموم مردم و خانواده ها قرار بگیرد.

وی گفت: برای امور قرآنی حدود نیم درصد موقوفه داریم و این نشان دهنده این است که ما در این زمینه اطلاع رسانی درستی انجام نداده ایم که نیازمند تلاش است که مردم وارد کار شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: اصرار داریم در هر هیئت حداقل یک قاری قرآن وجود داشته باشد، چرا که باید قرآن را وارد خانواده ها کنیم.

ولی نژاد گفت: اگر قشرهای مختلف قرآنی را مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می رسیم کمترین آسیب مربوط به قشر قرآنی است و وقتی جامعه قرآنی تربیت می شود حوادث به حداقل می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز