تحقق ۶۵ درصدی واگذاری اراضی صنعتی در شهرک های صنعتی استان قزوین

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۹۱۲۸
تحقق ۶۵ درصدی واگذاری اراضی صنعتی در شهرک های صنعتی استان قزوین
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ( در طول دو ماهه گذشته ) بیش از 65 درصد از برنامه عملیاتی سال 1399 مربوط به واگذاری اراضی صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری تحقق پیدا کرده است.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در دیدار با لطف الله سیاهکلی نماینده مردم شریف، قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب افزود: در طول دو ماه گذشته به 77 متقاضی سرمایه گذاری قراداد منعقد شده و بیش از  54 هکتار زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  رشد سه برابری در تعداد قراردادها و رشد 4 برابری در میزان اراضی واگذار شده داشته است که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال جهش تولید و با وجود ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه این مهم محقق شده است.

وی تصریح کرد: شهرکهای صنعتی خرمدشت، لیا و حکیمیه به ترتیب میزان بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را داشته اند.

رئیس هئیت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: در سال "جهش تولید" توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساختها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال و ساماندهی واحدهای راکد از اولویت های کاری مهم ماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز