بازگشت ۱۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قزوین به چرخه تولید

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۰۰۷۸
بازگشت ۱۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قزوین به چرخه تولید
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰ واحد تولیدی راکد و تعطیل با اشتغالزایی 62 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین از ابتدای سال جهش تولید تاکنون احیا شده و به چرخه تولید برگشتند.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: تعهد این شرکت در زمینه احیای واحدهای تولید راکد و تعطیل در سال جاری، ۵۰ واحد است اما تلاش داریم تا این رقم را به ۲ برابر رسانده و تا پایان امسال که به نام جهش تولید نام گذاری شده است، شاهد راه اندازی و احیای ۱۰۰ واحد باشیم.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد یکی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است، گفت: سال گذشته نیز شاهد احیای ۵۵ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین بودیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین همچنین گفت: در حال حاضر اولویت سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان با واحدهای صنعتی راکد و یا واحدهای تولیدی است که به دلیل بدهی به بانک ها واگذار شده اند.

خانپور افزود: با رایزنی با سرمایه گذاران، تلاش داریم بخشی از واحدهای راکد و تعطیل را از طریق جایگزینی سرمایه گذار احیا کرده و به چرخه تولید بازگردانیم.

این مسئول اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان راکد بوده و یا با کم ترین ظرفیت ممکن به فعالیت می پردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه کمبود نقدینگی، نداشتن بازار، بدهی های بانکی، کمبود مواد اولیه و فرسودگی ماشین آلات و مسایل مدیریتی از جمله مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان هستند،اظهار داشت: با تشکیل کارگروهی ویژه مسایل و مشکلات هر واحد به طور دقیق و با جزییات شناسایی و درصدد رفع مشکل آنها هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز