حضور مجدد هنرجویان در دوره‌های آموزش صنایع دستی قزوین

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۱۵۲۹
حضور مجدد هنرجویان در دوره‌های آموزش صنایع دستی قزوین
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین از فعالیت مجدد دوره‌های حضوری آموزش صنایع‌دستی درخانه داعی، مراکز و شهرستان‌های تابعه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، سید میثم حصاری معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین روز شنبه 17 خرداد ماه 1399 با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی برای مقابله با این بیماری، دوره‌های آموزش عمومی صنایع‌دستی قزوین و شهرستان‌های تابعه از اوایل اسفند ماه سال گذشته به صورت نیمه تمام تعطیل شد که خوشبختانه از امروز 17 خرداد ماه و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی صنایع‌دستی فعایلت دوره‌های آموزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  در خانه داعی، ندامتگاه مرکزی قزوین، کانون معلولین توانا و شهرستان‎ها از سر گرفته شد.

حصاری اظهار کرد: این کلاس‌ها شامل دوره‌های آموزش عمومی صنایع‌دستی در رشته‌های زیورآلات‌سنتی، تراش سنگ، گیوه‌بافی، سفالگری، تذهیب، نگارگری و چرم‌دوزی است که با حضور حداقلی هنرجویان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در زمان تعطیلی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش صنایع‌دستی سطح استان در دوران شیوع ویروس کرونا، آموزش از راه دور برای علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های مختلف صنایع‌دستی با استفاده از بستر فضای مجازی فراهم شد وهنرجویان در این مدت توانستند از طریق  صفحه اختصاصی اداره کل استان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در سایت آپارات به آدرس www.aparat.com/miras_qazvin  آموزش‌ها را دنبال کنند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان یادآور شد: امیدواریم با برگزاری مجدد دوره‌ها  و حضور هنرجویان در کلاسهای آموزشی زمینه مناسبی برای توسعه و ترویج صنایع‌دستی و ایجاد انگیزه برای فراگیری رشته‌های مختلف این صنعت در سال جهش تولید فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز