مسئول سازمان بسیج رسانه‌ی استان:

سازمان تبلیغات اسلامی یکی از حسنات و رویش‌های انقلاب اسلامی است

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۸
سازمان تبلیغات اسلامی یکی از حسنات و رویش‌های انقلاب اسلامی است
مسئول سازمان بسیج رسانه‌ی استان قزوین گفت: سازمان بسیج رسانه در راستای کمک به رصد و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب آماده همه نوع همکاری است.

به گزارش برنا از قزوین، محمد کشاورز در دیدار شورا و اعضای فعال سازمان بسیج رسانه استان با مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین که در سالن جلسات این اداره کل انجام شد؛ اظهار کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مبلغ دین و انقلاب مطرح شده و مسؤول انجام هر کار تبلیغی بر زمین مانده و بدون متصدی در کشور است .

کشاورز سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از حسنات و رویش‌های انقلاب اسلامی دانست که با تصمیمی روشن‌بینانه و ژرف‌نگرانه با هدف تبلیغ و عرضه‌ی اندیشه‌ی تابناک اسلام ناب محمدی (صلوات‌الله علیه و آله) به جامعه‌ی انقلابی بویژه جوانان جویای حقیقت و معرفت، شکل گرفته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه بر ضرورت مخاطب‌شناسی و برقراری ارتباط مؤثر و سازنده با مخاطبین تأکید کرد و گفت: انتظار می رود با حضور حجت الاسلام زهرایی و نگاه جدیدشان به مجموعه تبلیغات اسلامی، فکر، فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش‌ها بگونه‌ای تبیین و عرضه‌ شود که بر جان و دل مخاطبان بنشیند.

وی استفاده از هنر و روش اخلاقی با مخاطبان و بخصوص جوانان برای رسیدن به اهداف را مهم دانست و گفت : سازمان بسیج رسانه در راستای کمک به رصد و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب آماده همه نوع همکاری است.

کشاورز ابراز کرد: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد انقلابی تلاش دارد تا با جذب و تربیت کادر همطراز انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و آرمان های آن در عرصه رسانه و نیز جریان سازی در مناسبت ها و ایام الله ها ، بستری برای فعالیت خبرنگاران بسیجی و بصیر استان ایجاد نماید .

این مسئول در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با حفظ ارتباط رسانه و تبلیغات اسلامی شاهد رقم‌خوردن اتفاقات خوب در استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز