مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

عدالت آموزشی در راس برنامه ریزی آموزشی قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۵۸۰۱
عدالت آموزشی در راس برنامه ریزی آموزشی قرار گیرد
صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده گفت: تمامی دستگاه‌ها باید تلاش کنند که با روند آموزش مجازی نیازهای آموزشی جامعه را تامین کنند.

به گزارش برنا از قزوین، مسئول کمیته بانوان ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: سیاستگذاری آموزشی به دلیل اهمیت آن در راس سیاستگذاری ها و به عنوان مهم ترین و اثرگذارترین حوزه‌ به شمار می آید زیرا با آموزش مسیر رشد و تعالی در جامعه فراهم می‌شود بنابراین موضوع آموزش تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد و باید با توجه به شرایط ایجاد شده به گونه ای نوین آموزش ها در حوزه های مختلف ادامه یابد.

این مقام مسئول افزود: از دستگاه‌ها درخواست داریم حتما رویکرد برنامه‌های خود را به سمتی ببرند که عدالت آموزشی مدنظر قرار بگیرد و افراد به دلیل سکونت در مناطق کم برخوردار از آموزش محروم نگردند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی آموزش‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از فضای مجازی در حال انجام است و  شرایط فعلی اقتضا میکند که آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای را هم به این سمت برده و با استفاده از فضای مجازی شرایط استفاده را برای افراد جامعه فراهم نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز