۷۰۰ خانواده قزوینی متقاضی فرزند خواندگی

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۶۳۳۹
۷۰۰ خانواده قزوینی متقاضی فرزند خواندگی
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۱۳ کودک به خانواده‌های متقاضی برای فرزند خواندگی واگذار شدند و ۷۰۰ خانواده هم در انتظار فرزند هستند.

به گزارش برنا از قزوین، وارثی مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه ۱۳ کودک به خانواده‌های متقاضی برای فرزند خواندگی واگذار شدند و ۷۰۰ خانواده هم در انتظار فرزند هستند از راه اندازی سامانه فرزندخواندگی خبر داد.

وارثی افزود: ۴۹ کودک با پیدا کردن زندگی مستقل، از شیرخوارگاه‌های استان ترخیص شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان، اعتیاد و خیانت را عمده‌ترین عوامل طلاق در استان ذکر کرد و افزود: تاکنون ۶ هزار و ۲۵۶ نفر به سامانه تصمیم مراجعه کرده اند که ۲۰ درصد از این مراجعات به سازش منجر شده است.

وارثی با بیان اینکه ۸ واحد اورژانس اجتماعی در ۶ شهرستان استان فعال است گفت: تاکنون بیش از ۲۹ هزار نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان، آگاهی نداشتن مردم به حقوق شهروندی، اختلافات خانوادگی، کودک آزاری، اقدام به خودکشی و همسر آزاری را بیشترین تماس‌های مردمی با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی عنوان کرد.

وارثی با اشاره به اینکه در سال گذشته، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی به بهزیستی استان اهدا شده است، گفت: سال گذشته، ۲۲۳ واحد مسکونی به خانواده تحت پوشش بهزیستی، تحویل داده شده است.

او افزود: امسال نیز ۴۸ واحد مسکونی دیگر واگذار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز