پلمپ ۱۳ واحد عرضه قلیان در قزوین

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۷۹۷۲
پلمپ ۱۳ واحد عرضه قلیان در قزوین
۱۳ مرکز عرضه قلیان در استان قزوین به علت فعالیت غیرقانونی و پایبند نبودن به قوانین صنفی پلمپ شدند.

به گزارش برنا از قزوین، به منظور تحقق اهداف پیشگیرانه و ارتقای شاخص‌های سلامت، بهداشت وامنیت غذایی و همچنین احیای حقوق عامه، طرح تشدید برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی به ویژه قلیان در قهوه خانه‌ها و برخورد با صنوف متخلف و غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی در استان اجرایی شد و در نتیجه این طرح ۱۳ مرکز عرضه قلیان در استان به علت فعالیت غیرقانونی و پایبند نبودن به قوانین صنفی پلمپ شدند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری کل استان گفت: اتاق اصناف استان باید از طریق آموزش و فرهنگ سازی به واحد‌های صنفی اطلاع رسانی کند که عرضه قلیان چه در ایام کرونا و چه پساکرونا، جرم است و قانون گذار در قانون مبارزه با دخانیات، این رفتار را جرم انگاری کرده است.

فولیان با بیان اینکه در حال حاضر یکی از راه‌های سریع انتقال بیماری کرونا استفاده از قلیان است، افزود: به مراجع انتظامی ابلاغ شده است که حوزه استحفاظی خود را با استفاده از ظرفیت پلیس اماکن، رصد کنند و اجازه ندهند عرضه قلیان از علل شیوع کرونا شود.

این مقام قضایی از مردم خواست در راه مبارزه با عرضه و مصرف قلیان همکاری و فعالیت غیرمجاز هرگونه قلیان سرا و مراکز عرضه قلیان را گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز