بانک ها بی توجه به کرونا!

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۸۴۰۵
بانک ها بی توجه به کرونا!
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری برنا قزوین از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه بانک های استان خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی با بیان اینکه، کارکنان یک شعبه بانکی در قزوین کرونا گرفتند و بانک تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است گفت: تمامی کارکنان این شعبه در قرنطینه کامل هستند و تا تایید نهایی دانشگاه علوم پزشکی نمی توانند به فعالیت ادامه دهند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ادامه داد: متاسفانه بانک ها بی توجه ترین دستگاه اداری نسبت به رعایت مقررات بهداشتی هستند و به همین منظور چندین بار اخطار به مدیران بانک اعلام شده، جلسات برگزار و بازرسی های سرزده انجام گرفته است اما بانک ها بی توجه هستند و اهتمامی جدی به انجام موارد بهداشتی و  مقابله با کرونا ندارند.

معاون استاندار قزوین گفت: بانک ها با توجه به اینکه بیشترین مراجعه کننده در ساعات روز را به خود اختصاص می دهند و بیشترین فوتی ها را داشته اند اما توجهی به سلامت کارکنان نداشته و مراقب سلامت مردم هم نیستند.

حبیبی افزود: تخلفات بانک های استان به بانک مرکزی ابلاغ شده چرا که نگران سلامت مردم در بانک ها هستیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان در پایان گفت: بانک موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی هستند و بایستی در ورودی شعب از ورود افراد بدون ماسک خودداری کنند تا مانع شیوع بیشتر این بیماری شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز