معاون سیاسی استاندار قزوین:

مهمترین هدف سوادآموزی بهبود کیفیت زندگی است

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۲۵۴۱
مهمترین هدف سوادآموزی بهبود کیفیت زندگی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: کارنامه جمهوری اسلامی در ایجاد بستر سواد آموزی برای گروه های مختلف و ریشه کنی بیسوادی درخشان و موفقیت آمیز است.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه زنان و خانواده که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: وضعیت در نظام اسلامی به گونه‌ای است که در هر زمان، هر مکان و هر سن و شرایطی می‌توانید تحصیل کنید و این بسترسازی بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد ۹۷ درصد جمعیت استان قزوین باسواد است و این وضعیت بیانگر اقدامات خوب انجام شده و موفقیت در این عرصه است.

حبیبی تصریح کرد: باید اذعان کرد جمهوری اسلامی ایران در ایجاد بستر سوادآموزی و ریشه کنی جهل و بیسوادی کارنامه درخشانی دارد و باید کمک کنیم تا این سه درصد بیسوادی هم در استان برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار داشت: مهمترین هدف سوادآموزی بهبود کیفیت زندگی است و در صورت موفقیت در این عرصه می‌توان به اشتغال، آرامش روحی و روانی جامعه هم کمک کرد.

وی گفت: فقر فرهنگی نتیجه بیسوادی است و نظام اسلامی در باسواد شدن مردم و ریشه کن شدن جهل و بیسوادی توانسته بسیار موفق عمل کرده و دستاوردهای خوبی داشته باشد.

حبیبی اضافه کرد: برای ریشه کن شدن سه درصد بیسوادی لازم است از ظرفیت دهیاران و روحانیون بیشتر استفاده شود.

وی اظهار داشت: لازم است آماری از وضعیت بیسوادی در مناطق مختلف استان ارائه شود تا بتوان برای این مناطق برنامه ریزی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز