معاون سیاسی استاندار قزوین خبر داد:

معرفی مدیران بی‌توجه به مصوبات ستاد کرونا به تخلفات ادارای

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۸۶۶۵
معرفی مدیران بی‌توجه به مصوبات ستاد کرونا به تخلفات ادارای
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدیرانی که در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اهتمام نداشته باشند به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست کمیته بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: در ادارات رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجباری است و ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص باجدیت بیشتری عمل کنند و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و بیشترین مبتلا را داشته باشند برخورد شده و به هیات‌های تخلفات معرفی می‌شوند.

جانشین رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین افزود: در چند روز اخیر با اعمال محدویت‌ها تعداد بستری‌ها و مراجعه کاهش داشته که نشانگر آن است شرایط کرونا جز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی به هیچ وجه قابل مهار نیست.

این مسئول ادامه داد: محدویت‌های اعمال شده همچنان تا عادی شدن شرایط به قوت خود باقی است و رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

حبیبی اظهار کرد: در حوزه صنوف، مطب پزشکان، دفاتر پیشخوان، پمپ بنزین ها، نانوایی‌ها و بانک‌ها بیشترین آمار مبتلا به کرونا وجود دارد که باید ناظرین بهداشتی، اتحادیه اصناف، سازمان نظام پزشکی و دستگاه‌های متولی در خصوص پیشگیری، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مکان‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز