استاندار قزوین:

تحریم‌های دشمنان مانع توسعه اقتصادی و فعالیت‌های عمرانی کشور نمی شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۸۰۸۰
تحریم‌های دشمنان مانع توسعه اقتصادی و فعالیت‌های عمرانی کشور نمی شود
استاندار قزوین گفت: کشور ایران از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف برخوردار است و تحریم‌های دشمنان مانع توسعه اقتصادی آن نمی‌شود.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و افتتاح ۴۵۷ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استان، افزود: اگرچه تحریم‌های استبکار جهانی، اقتصاد ایران را دچار چالش کرده اما ظرفیت‌های اقتصادی کشور به قدری زیاد است که اجازه نمی‌دهد تحریم‌ها جلوی توسعه اقتصادی و فعالیت‌های عمرانی کشور را بگیرد.

استاندار قزوین افزود: امروزه با توجه به دسیسه‌های دشمنان، مدیران و مردم همه و همه برای خدمتگذاری شایسته‌تر دست به دست هم داده‌اند و امروز شاهد هستیم در هفته دولت علیرغم تمامی مشکلاتی که دشمنان پیش روی دولت گذاشته‌اند، طرح‌های متعدد و بزرگ اقتصادی در کشور افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: این موضوع، پیامی برای دشمنان دارد که راه و مسیر خود را اصلاح کنند چون ملت ایران تحت فشار، تن به هیچ سازشی نمی‌دهد.

استاندار قزوین افزود: ملت ایران، ملتی بزرگ و تاریخی هستند و تاریخ و تمدن آنها از بسیاری کشورهایی که امروز در جهان نقش ایفا می‌کنند بیشتر و بزرگتر است بنابراین از چنین ملتی نباید انتظار داشته باشند ارزش‌ها، فرهنگ و تاریخ خود را زیر پا بگذارند.

جمالی پور اضافه کرد: ملت ایران، روی پای خود ایستاده‌اند و ظرفیت‌های خود را به خوبی می‌شناسند و افتتاح این پروژه‌ها نشان از قدرت، عزت و مقاومت مردم ایران دارد.

وی در خصوص طرح گشایش اقتصادی دولت، افزود: همواره دولت، مسوولیت مدیریت اقتصاد کشور را بر عهده دارد و  باید طرح‌هایی را پیش بینی کند که به اقتصاد کشور و مردم کمک کند.

جمالی پور اضافه کرد: این طرح‌ در راستای مدیریت اقتصاد کشور و فراهم کردن ظرفیت‌های جدید برای فعالیت‌های اقتصادی مردم به مرحله اجرا درآمده است.

استاندار قزوین افزود: ما هرسال و هر شش‌ماه شاهد هستیم که دولت، طرح‌هایی را با نگاه کارشناسی در جامعه رقم می‌زند تا برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام برداشته باشد.

وی اضافه کرد: طرح گشایش اقتصادی دولت نیز از جمله طرح‌هایی است که به مردم برای تغییر شرایط اقتصادی کمک خواهد کرد.

در هفته دولت امسال ۴۵۷ طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی و فرهنگی در استان قزوین با ۸۶۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغالزایی برای ۶ هزار و ۴۳۲ نفر به بهره برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز