آغاز عملیات رفع خطر و مرمت ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۳۱۶۸
آغاز عملیات رفع خطر و مرمت ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی
مدیر کل میراث‌فرهنگی استان قزوین از آغاز عملیات رفع خطر و مرمت بخش‌های تخریب شده ساباط تاریخی خیابان عبیدزاکانی خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین؛ علیرضا خزائلی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین روز چهار شنبه دوم مهرماه ۱۳۹۹ با اعلام این خبر گفت: به دنبال  تخریب بخش‌هایی از اثر تاریخی و ثبت شده‌ی ساباط خیابان عبیدزاکانی در تاریخ ۲۸ شهریور ماه، عملیات اجرایی رفع خطر، مرمت و استحکام‌بخشی این بنا صبح امروز تحت نظارت کارشناسان مرمت اداره کل با همراهی و حمایت ساکنین محل آغاز شد.

خزائلی اظهار داشت: با توجه به مشکلات ساکنین این محل به لحاظ تردد، امنیت وناهنجاری‌های اجتماعی نشستی برای طرح و رسیدگی به معضلات موجود در محل اداره کل برگزار و مقرر شد تا مناسب‌ترین راه حل برای حفظ این اثر تاریخی و انجام خواسته‌های ساکنین به اجرا درآید.

او یادآور شد: در نهایت، تلاش این اداره کل به عنوان متولی حفاظت و پاسداری از آثار ارزشمند تاریخی در گام نخست حفظ این اثر همراه با حفظ حقوق و رضایت خاطر اهالی است که امیدواریم  با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت دستگاه‌های ذیربط بتوانیم  این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حداقل برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز