نمایندگان استان قزوین:

نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار نقش بی بدیلی دارد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۶۶۱۲
نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار نقش بی بدیلی دارد
مجمع نمایندگان استان قزوین با تجلیل از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی نقش پلیس را در تامین امنیت پایدار و جلب اعتماد عمومیبی بدیل دانستند.

به گزارش برنا از قزوین ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی مجمع نمایندگان استان قزوین عصر چهارشنبه با سرتیپ دوم مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که عصر روز چهارشنبه با حضور لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع، روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در مقر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد از تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در برقراری امنیت در استان تقدیر به عمل آمد.

لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در این دیدار با تشکر از خدمات ارزشمند نیروهای پلیس در برقراری امنیت و آرامش جامعه اظهار داشت: تولید امنیت در کشور بی نظیر است و شاید در برخی کشورهای اروپایی هم این امنیت دیده نشود و گاهی میهمانان خارجی بویژه اروپایی این امنیت را باور نمی کنند و باید اذعان کرد این امنیت مرهون تلاش ‌مجموعه بزرگ نیروی انتظامی است که با ایثار و فداکاری شبانه روزی بدست آمده است.

وی بیان کرد: امروز امنیت در میان همه مردم نهادینه شده و اکثر مردم از خدمات پلیس رضایت دارند و این که در دوران بیماری کرونا شما بزرگواران مانند پرستاران در صحنه امنیت جامعه فداکارانه حضور دارید جای قدردانی دارد.   

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی که از چالش های امروز جامعه محسوب می شودنیروی انتظامی موفق عمل کرده البته در این میان چون گاهی سلبی برخورد کردیم کمی اعتماد مردم خدشه دار شده که باید این نقیصه را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد گاهی اوقات مسئولان در اظهار نظرهای خود نمی توانند مردم را توجیه کنند و باعث سوء برداشت می شوند برای نمونه در شرایطی که فساد و کلاهبرداری و تخلف زیادی در فضای مجازی صورت می گیرد و پلیس باید مراقب این فضا باشد به گونه ای وانمود می شود که می خواهید این فضا را فقط رصد و کنترل کنید که این موضوع نگرانی ایجاد می کند.

سیاهکلی بیان کرد: پلیس باید با اطلاع رسانی مناسب از خدمات خود موجب جلب اعتماد عمومی و همراهی مردم با ماموریت های خود شود.

در ادامه فاطمه محمد بیگی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: به هر میزان که نارضایتی مردم از دولت بیشتر می شود کار نیروی انتظامی سنگین تر شده و رسالت شما حساس تر می شود اما در هر شرایطی امنیت پایدار مرهون تلاش پلیس است.

وی اضافه کرد: موفقیت نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و سارقانی که برای بانوان استان قزوین مزاحمت ایجاد کرده بودند جای قدردانی دارد و سرعت عمل پلیس در دستگیری متهمان بسیار آرام بخش و امید آفرین بود که از این کار قدردانی می کنیم. 

همچنین روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهارداشت: امنیت و آرامش و بالندگی امروز کشور ما مدیون نیروهای پلیسی است که هرگز تعطیلی ندارند و شبانه روزی در خدمت مردم هستند.

عباسپور بیان کرد: در کنار ناکارآمدی برخی دولتمردان شاید تنها جایی که می توان به آن افتخار کرد همین نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است که بی ادعا توانسته اند بیش از 70 نوع خدمت را به مردم ارائه کنند و سرافرازانه در توسعه کشور نقش آفرین باشند.

وی با انتقاد به امکانات محدود نیروی انتظامی یادآورشد: امکانات و تجهیزات ناجا با ماموریت های آن هیچ تناسبی ندارد و هر وقت مشکل معیشتی و اقتصادی بیشتر می شود شاهد نا امنی و افزایش جرم و سرقت هستیم و مسئولیت شما سنگین تر می شود اما در این وضعیت هم شما بسیار موفق عمل کرده اید.

عباسپور از تعامل نیروی انتظامی با نمایندگان و دستگاههای اجرایی تقدیر کرد و گفت: تجلیل مقام معظم رهبری از ناجا بیانگر اوج توانمندی و خدمت رسانی این نیروست که خوشبختانه میزان رضایت مندی عموم مردم از ناجا بالاست که جای خوشحالی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز