معاون اقتصادی استانداری قزوین:

۳۲ واحد صنعتی در استان قزوین ماسک تولید می کنند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۸۰۰۵
۳۲ واحد صنعتی در استان قزوین ماسک تولید می کنند
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای تامین نیازهای شهروندان به مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی در حال حاضر 32 واحد صنعتی در استان ماسک تولید می کنند.

عیسی قبادی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: در شرایطی که بیماری کرونا در کشور و استان مشکلات زیادی را ر عرصه های مختلف ایجاد کرده لازم است تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برای تامین نیازهای استان در زمینه امور بهداشتی و درمانی هم اقدام شود.

وی تصریح کرد: به منظور تامین نیازها با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده ظرفیت همه واحدهای تولیدی استان را به کار گرفته ایم و تلاش می کنیم با همه توان در تامین نیازها برنامه ریزی کنیم.

قبادی بیان کرد: در حال حاضر ۳۲ واحد تولیدی استان در تولید ماسک و اقلام ضد عفونی کننده فعال شده اند تا کمبودهای این محصولتامین شود. 

معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور ظرفیت تولید دو واحد تولید کننده الکل استان قزوین افزایش یافته و از اول فروردین امسال تا ۲۰ شهریور ماه، بیش از ۶ میلیون لیتر الکل طبی در استان تولید شده است.

وی اضافه کرد: درخصوص تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل بهداشتی نیز علاوه بر ۶ واحد استان که در این بخش فعالیت می کند تعداد۲۶ خط تولید جدید نیز با مجوز موقت دانشگاه علوم پزشکی وارد چرخه تولید شده و در حال حاضر ۳۲ واحد نسبت به تولید مواد ضد عفونی در استان قزوین فعال هستند.

قبادی تصریح کرد: همچنین تعداد ۳۲ واحد تولید کننده ماسک در استان در حال فعالیت است که ظرفیت تولید ۲ میلیون عدد ماسک در روز را دارند. 

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: همچنین ظرفیت تولیدی در تنها واحد تولید کننده دستکش در استان را نیز افزایش داده ایم تا نیازها تامین شود.

وی اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده و استفاده از ظرفیت تولیدی همه واحدها هیچ کمبودی در استان مشاهده نشده و همه نیازرهای مراکز درمانی و بهداشتی و نیز شهروندان بموقع تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز