استاندار قزوین:

فعالیت های عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری بر اساس طرح جامع پدافند غیر عامل انجام شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۸۱۴۲
فعالیت های عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری بر اساس طرح جامع پدافند غیر عامل انجام شود
استاندار قزوین گفت: برای صیانت از دارایی و سرمایه های کشور باید همه طرح های عمرانی اقتصادی سرمایه گذاری در استان باید بر اساس طرح جامع پدافند غیر عامل صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، نشست مشترک پدافند غیر عامل با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل و استانداران و مدیران کل پدافند غیر عامل استانها به صورت ویدئو کنفرانس روز دوشنبه برگزار شد.

استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: موضوع پدافند غیر عامل بعد از جنگ جهانی دوم برای کشورهای توسعه یافته مطرح شد تااز سرمایه های انسانی و فیزیکی کشور هاصیانت شود.

هدایت الله جمالی پور افزود: ما نیز در کشور باید با شیوه های علمی برای اجرای طرح های پدافند غیر عامل در حفظ دارایی خود همت کنیم تا از آسیب ها در امان باشیم.

استاندار قزوین بیان کرد: باید بتوانیم با بهره گیری از امکانات و تجهیزات روز از خسارت های ناشی از دوران بحران های طبیعی و جنگ و سایر امور استفاده کرده و اسیب ها و تهدیدات را در بحران و جنگ کاهش دهیم.

وی افزود: طرح جامع پدافند استان تهیه شده و در حال بررسی است و باتایید آن هر گونه سرمایه گذاری و فعالیت توسعه  هم باید بر اساس پدافند غیر عامل باشد تا در شرایط بحران و تهدید و جنگ بتوان همه فعالیت ها را با کمترین آسیب انجام داد.

استاندار قزوین بیان کرد: تهدید در زیرساخت ها زیاد است که نشان می دهد کارهای زیادی مانده که با کمک دستگاه ها باید برای تکمیل طرحها و ارایه ایده های نو اقدام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز