فرمانده انتظامی استان قزوین:

اولویت پلیس امنیت اقتصادی در قزوین تامین امنیت سرمایه گذاران است

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۰۷۲۹
اولویت پلیس امنیت اقتصادی در قزوین تامین امنیت سرمایه گذاران است
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تامین امنیت سرمایه گذاران و تولید کنندگان در حوزه مبارزه قاچاق کالا و ارز از مهمترین اولویت های پلیس امنیت اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مدیران اقتصادی استان ظهر شنبه با سرتیپ دوم مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.

سرتیپ دوم مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان در این دیدار اظهار کرد: نگاه پلیس به عنوان نیرویی که در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها بویژه در مباحث اقتصادی می تواند تاثیر گذار باشد یک نگاه فنی و حرفه ای است.

وی افزود: در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی در استان قزوین برای تامین امنیت توسعه و ایجاد بستر آرام برای اقتصاد استان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: تامین امنیت سرمایه گذاران و تولید کنندگان در حوزه مبارزه قاچاق کالا و ارز از مهمترین اولویت های پلیس امنیت اقتصادی استان است.

وی ادامه داد: پلیس بدلیل در اختیار داشتن زیرساخت های ملی و بین المللی می تواند بهترین مشاور برای مدیران اقتصادی باشد.

سردار حاجیان افزود: ظرفیت پلیس اینترپل بهترین ابزار برای کمک به اقتصاد است چه بسا اخیرا با استفاده از این ظرفیت یک مجرم اقتصادی در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل شد.

وی اظهار کرد: همچنین در حوزه گمرکات و مالیاتی  نیز زیرساخت های خوبی در اختیار پلیس است که می تواند پشتیبان خوبی برای اقتصاد کشور و استان باشد .

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه فعالان اقتصادی بدانند پلیس پشتیبان آنها بوده و هست و امنیت فعالیت های اقتصادی آنها را تضمین می کند، یادآور شد: در آموزش های مرتبط با تجارت بین الملل هم می توانیم ورود کرده و به فعالیت اقتصادی کمک کنیم.

وی گفت: عدم نظارت بر بازار و زیاده خواهی تجار بخشی از مشکلات جامعه ماست و پلیس حاضر است در این موضوع وارد شده و کمک کند.

سردار حاجیان تصریح کرد: احتکار و قطره چکانی ورود اجناس و کالاها  به بازار در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ غلط است و باید با آن مقابله کرد باید در کنار نظارت بر تولید نظارت بر بازار هم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز