دادستان قزوین:

رای بدوی متهمان پرونده جعل حواله‌های شیر خشک یارانه‌ای در قزوین صادر شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۱۵۳۹
رای بدوی متهمان پرونده جعل حواله‌های شیر خشک یارانه‌ای در قزوین صادر شد
دادستان قزوین گفت: رای بدوی متهمان پرونده جعل حواله‌های شیر خشک یارانه‌ای در قزوین به اتهام تحصیل مال نامشروع به پرداخت بیش از ۳۲ میلیارد ریال در حق صندوق بیت المال و... صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد قاسمی در تشریح و صدور رای بدوی متهمان پرونده جعل حواله‌های شیر خشک یارانه‌ای در قزوین گفت: حسب شکایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۹۷ علیه ۴ نفر از پرسنل دو داروخانه در شهر قزوین و بویین زهرا دائر بر مشارکت در جعل حواله‌های شیر خشک، سوء استفاده از سهمیه اختصاصی کالا‌های کوپنی، تحصیل مال از طریق نامشروع، پرونده‌ای در دادسرای قزوین تشکیل شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی محرز شد که ۴ متهم این پرونده، همگی به اتهام جعل تعداد بی شماری حواله‌های شیرخشک یارانه‌ای و کلاهبرداری از طریق استفاده از کالابرگ‌های مجعول تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

قاسمی بیان کرد: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی، تحقیقات انجام شده، نظریه کارشناسی، اظهارات مطلعین، استعلامات صورت گرفته و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو قزوین ارسال گردید و شعبه ۱۰۲ این دادگاه مبادرت به صدور رای نموده است.

دادستان قزوین ادامه داد: بر اساس رای صادره، ۴ متهم این پرونده که از پرسنل دو داروخانه فوق الذکر می‌باشند، به اتهام تحصیل مال نامشروع به پرداخت بیش از ۳۲ میلیارد ریال در حق صندوق بیت المال و ۱۵ میلیارد ریال در حق صندوق دولت و همچنین شلاق محکوم کرده است.

وی یادآور شد: رای صادره از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قطعی نبوده و با توجه اعتراض محکومان پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز