امام جمعه قزوین:

ماجرای اهانت به پیامبر(ص) دیکته صهیونیست‌ها به رئیس جمهور فرانسه بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۱۸۴۳
ماجرای اهانت به پیامبر(ص) دیکته صهیونیست‌ها به رئیس جمهور فرانسه بود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ماجرای اهانت به پیامبر(ص)، دیکته صهیونیست‌ها به رئیس جمهور فرانسه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم اهدای 300 جهیزیه به اقشار کم درآمد که از سوی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صورت پذیرفت، اظهار کرد: امر ازدواج یکی از مباحثی است که در آئین اسلام بسیار سفارش شده است و حمایت از این کار خیر بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: این حمایت‌ها از خانواده‌های نوپا با برکات الهی همراه می‌شود و لازم است حمایت‌ها از خانواده‌های کم درآمد با جدیت بیشتری نسبت به گذشته صورت بگیرد تا کاستی‌ها جبران شود.

امام جمعه قزوین به موضوع کرونا و آسیب‌های پیرامونی آن اشاره کرد و گفت: امروز در این امتحان ویژه‌ای که پیش آمده، مردم خوب به میدان آمده‌اند و تکلیف دینی و الهی خود را به درستی ادا کرده و دست یکدیگر را گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خوشبختانه تمام اقشار جامعه در تأمین بسته‌های معیشتی و حمایت از کادر پزشکی در ایام کرونا خوب به میدان آمدند و این مهم کمک شایانی به مردم آسیب دیده از بیماری کرونا کرد.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت خاطرنشان کرد: می‌دانیم پیامبران پیشین آمدن پیامبر اسلام(ص) را بشارت داده‌اند و حضرت عیسی(ع) نیز 600 سال پیش از بعثت پیامبر(ص) این بشارت را داده است و خداوند نیز فرموده این همان پیامبر است که در تورات و انجیل بشارت داده شده است.

 

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: ما در دین کلمه ادیان نداریم زیرا آئین الهی یکی هستند و همان نهال که از سوی حضرت آدم و حوا کاشته شده است، توسط پیامبران آبیاری شده تا به پیامبر خاتم(ص) رسیده است.

امام جمعه قزوین در ادامه اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر(ص) را محکوم کرد و افزود: رئیس جمهور فرانسه که به پیامبر رحمت و مهربانی توهین می‌کند، اگر نسبت به دین خود آگاهی داشت، این حرف را نمی‌زد چرا که پیامبر اسلام(ص) پیامبر رحمت، عقلانیت، صلح، دوستی و مبارزه با جهل و ظلم است.

 

وی عنوان کرد: رئیس جمهور فرانسه دیکته نوشته شده صهیونیست‌ها را اجرا کرد و این برخلاف ادعای آزادی بیانی است که دارند. صهیونیست‌ها به این خاطر وارد این مهلکه شده‌اند که در قرآن آمده است همه مسلمانان خشم و نفرت خود را متوجه یهودیان صهیونیست کنند و این موضع قرآنی آن‌ها را به خشم آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند فرموده آخرالزمان مسیحیان به مسلمانان می‌پیوندند و این معنایش این است که مسیحیت با مسلمانان همراه می‌شوند و در نهایت به اسلام می‌گرایند.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: یهودی‌ها تلاش می‌کنند دو قطبی بین مسیحیت و اسلام ایجاد کنند، همان طور که تلاش می‌کنند دو قطبی شیعه و سنی را ایجاد کنند اما غافل از آن هستند که بشر هر روز به سمت عقلانیت، ظلم‌ستیزی و معرفت پیش می‌رود و آینده جهان طبق وعده الهی روشن خواهد بود.

 

وی در پایان بار دیگر از حمایت‌های اقشار مختلف جامعه و سپاه پاسداران از اقشار کم درآمد قدردانی کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز