حسن آصفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

۷۲ پایگاه جمعیت هلال احمر برای کنترل پروتکل های بهداشتی برپا شده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۳۵۵۲
۷۲ پایگاه جمعیت هلال احمر برای کنترل پروتکل های بهداشتی برپا شده است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با برپایی 72 پایگاه ثابت و سیار با استفاده از 400 نیروی داوطلب سازمان جوانان در کنترل پروتکل های بهداشتی مشارکت داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در این باره اظهارداشت: با توجه به روند صعودی بیماری کرونا در استان لازم است با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب مردم را به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تشویق کنیم تا از شرایط بحرانی خارج شویم.

وی اضافه کرد: در راستای کمک به نیروهای مردمی برای کنترل وضعیت بهداشتی در شهرها از نیروهای داوطلب هلال احمر استفاده کرده ایم تا کارهای پیشگیرانه شتاب گیرد.

اصفی 2

فعالیت 72 پایگاه هلال احمر در ایام کرونا 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر 72 پایگاه جمعیت هلال احمر در استان فعال شده و نیروهای داوطلب این جمعیت با حضور در گروههای مردمی برای مشارکت در بازرسی ها اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: بیش از 400 نفر از جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر استان در اجرای مصوبات ستاد کرونا و نظارت بر رعایت پروتکل ها و زدن ماسک و نیز توجه به فاصله گذاری اجتماعی مشارکت می کنند.

آصفی اظهارداشت: داوطلبان هلال احمر در پایگاههای ثابت و سیار حضور یافته و در صورت مشاهده بی توجهی به رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی شهروندان نسبت به دادن تذکر اقدام می کنند. 

وی بیان کرد: دادن هشدار لازم، تذکر، توزیع ماسک به افراد بدون ماسک و توجیه افراد با پیامدهای بی توجهی به پروتکلها از سوی داوطلبان هلال احمر به شهروندان یادآوری می شود.   

هلال 2

توزیع 40 هزار عدد ماسک رایگان در میان شهروندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهارداشت: از سوی جمعیت هلال احمر تاکنون بیش از 40 هزار عدد ماسک رایگان در میان شهروندان توزیع شده است.

وی گفت: توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در معابر شهری میان افرادی که در رعایت پروتکل ها جدی نیستند ادامه دارد اما باید با دادن هشدار لازم همه شهروندان را به خطر  بی توجهی به نکات بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می اندازد حساس کنیم تا خطر ویروس کرونا جدی گرفته شود.   

هلال 1

آصفی اضافه کرد: در روزهای گذشته سفر به برخی مناطق از جمله الموت ممنوع شد که نیروهای جمعیت هلال احمر استان نیز در کنار سایر نیروها با استقرار در مبادی ورودی و خروجی از تردد افراد غیر بومی و مسافران به این منطقه گردشگری جلوگیری کردند که این کار در کنترل بیماری بسیار موثر بود.

وی بیان کرد:بر اساس اعلام ستاد کرونا، شرایط استان قزوین در ابتلا به این ویروس روبه افزایش است و در این راستا محدودیت هایی اعمال شده و با تعطیل شدن برخی مشاغل نسبت به کنترل بیماری اقدام شده که از همه شهروندان انتظار داریم ضمن جدی گرفتن خطر ایجاد شده در رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی مشارکت بیشتری کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز