با راه اندازی سامانه« برق من»:

خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین غیر حضوری شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۵۴۸۲
خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین غیر حضوری شد
شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اعلام کرد: به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان، از اول آذرماه تمام خدمات قابل ارائه مشترکین از طریق سامانه « برق من» به صورت غیر حضوری داده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در اطلاعیه این شرکت آمده است: در راستای به صفر رساندن مراجعه حضوری شهروندان به دستگاههای اجرایی و پیشگیری از احتمال آلودگی های ناشی از کرونا بدین وسیله به اطلاع می رساند از اول آذرماه تمامی خدمات قابل ارایه این شرکت به مشترکین فقط از طریق« سامانه برق من» بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری انجام پذیر و دردسترس خواهد بود. 

در این اطلاعیه آمده است: مشترکین برق و شهروندان می توانند با دریافت اپلیکیشن«برق من» از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود به صورت غیرحضوری خدمات لازم را دریافت کنند.

با نصب اپلیکیشن و راه اندازی سامانه امکان دریافت بیش از 12 نوع خدمات مختلف مهیا شده است.

امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و سوابق مصرف، ثبت قرائت توسط مشترک به صورت  (خوداظهاری)، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و  پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، ثبت درخواست افزایش و کاهش انشعاب، ثبت درخواستتفکیک و ادغام، امکان ثبت درخواست تغییر نام و مکان، امکان ثبت درخواست جمع آوری و وصل انشعاب و ثبت درخواست آزمایش کنتور در سامانه« برق من» مهیا شده است. 

در شرایطی که استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ارائه خدمات غیر حضوری گامی در راستای ماندن شهروندان در خانه و کاهش مراجعه حضوری به ادارات محسوب شده و می تواند در کاهش بیماری هم بسیار موثر باشد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز