بخشدار محمدیه:

تاکسی های خطوط ناوگان حمل و نقل شهر محمدیه به دستگاه کارت خوان مجهز می شوند

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۶۷۲۳
تاکسی های خطوط ناوگان حمل و نقل شهر محمدیه به دستگاه کارت خوان مجهز می شوند
بخشدار محمدیه گفت: به منظور کاهش تبادل وجه نقد در شبکه حمل و نقل عمومی و پیشگیری از آلودگی در ایام کرونا، تاکسی های خطوط ناوگان حمل و نقل شهر محمدیه به دستگاه کارت خوان مجهز می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه  بررسی مشکلات رانندگان تاکسی خطوط چند گانه شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان ظهر پنجشنبه با حضور بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل محمدیه و نمایندگان خطوط تاکسی در صحن شورای اسلامی برگزار شد.

صادق قندی بخشدار محمدیه در این جلسه با بیان اینکه حمل و نقل نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد، اظهار داشت: توجه به تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی می تواند رفاه عمومی را بالا برده و زمینه رضایت مندی شهروندان را مهیا کند.

بخشدار محمدیه توجه به نیازها و مشکلات رانندگان خطوط حمل و نقل عمومی بویژه تاکسی را ضروری دانست و یادآورشد: با شناسایی و اولویت بندی مشکلات و نیازهای رانندگان باید تلاش کنیم دغددغه این قشر زحمتکش را برطرف کنیم تا این افراد بتوانند خدمات مطلوبتری به مردم ارائه کنند.

وی گفت: هزینه تامین لاستیک خودرو، لوازم یدکی و تعویض روغن برای رانندگان سنگین است و در کنار کمک به تامین قطعات ارزان قیمت لازم است نسبت به پرداخت تسهیلات بازسازی و خرید خودروهای فرسوده اقدام شود.

قندی در خصوص گلایه رانندگان نسبت به نحوه بازرسی خطوط مختلف تاکسی رانی در محمدیه و مهرگان تاکید کرد: باید  مسئولان نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و با ساماندهی امور این دغدغه را رفع کنند.

بخشدار محمدیه اظهارداشت: در هفته آینده واحد بازرسی سازمان نسبت به سرو سامان دادن خطوط تحت پوشش ناوگان حمل و نقل محمدیه اقدام خواهد کرد تا بخشی از درخواستهای رانندگان پاسخ داده شود.

image_2020_11_12-14_6_30_994_YW8

وی افزود: برای جذب رانندگان در سیستم تاکسیرانی بویژه در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی باید آزمون و گزینش لازم صورت گیرد تا افراد واجد شرایط و صلاحیت وارد این مجموعه شوند.

قندی یادآورشد: مسئولان سازمان حمل و نقل شهر محمدیه لازم است نسبت به ساماندهی و بازنگری در ایستگاه های تاکسی در مسیر قزوین به محمدیه و قزوین به ناحیه شهری مهرگان اقدام جدی کنند.

بخشدار محمدیه در خصوص اصلاح نرخ  کرایه های  تاکسی هم گفت: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی دشواری که به مردم تحمیل شده لازم است در تعیین نرخ های جدید انصاف هم رعایت شود تا به رانندگان و شهروندان ظلمی نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز