فرهاد رحمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکل کشتی قزوین نبود وحدت در بین جامعه گوش شکستگان است

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۷۱۴۸
مشکل کشتی قزوین نبود وحدت در بین جامعه گوش شکستگان است
پیشکسوت نام آشنای کشتی استان قزوین که سالها به عنوان کشتی گیر، دبیرو نائب رئیس در خدمت هیئت های کشتی استان بوده، معتقد است که وجود تفکرات شخصی، نبود گذشت و مهمتر از همه تغییرات گسترده در بدنه مدیریت ها به کشتی استان آسیب زده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرهاد رحمانی که سابقه حضور 40 ساله در بین جامعه کشتی استان و کشور را دارد، در خصوص شرایط کشتی استان قزوین اظهار کرد: سابقه وقدمت کشتی قزوین در کشور برای همگان از گذشته ها مشخص بوده است و ما در گذشته کشتی گیران مطرحی داشتیم که متاسفانه درطول 10-12سال اخیر به دلیل بروز برخی اختلاف ها کشتی استان نتوانسته درسطح کشور موفق باشد.

وی با بیان اینکه کشتی  قزوین به دلیل وجود تفکرات شخصی وعدم استفاده از نظرات کارشناسان والبته پیشکسوتان نتوانسته  خوب عمل کند، افزود: با برگزاری جلسات با افراد صاحب نام می توان کشتی استان را از این وضعیت خارج کرد.

رحمانی در مورد اینکه آیا مشکل بنیادی کشتی در طول 10-15 سال اخیر رفت وآمد مدیران ورزشی وغیرورزشی درراس هیائت بوده است، تصریح کرد: فکر نمی کنم اینگونه باشد، من درگذشته با آقایان نکویه، مشهدی آقایی، حیدری و.. کار کرده ام، درزمان مشهدی آقایی چهار اعزام برون مزری داشتیم، اعتقاد دارم همه پیشکسوتان وگوش شکستان به کشتی مدیون هستند  و باید وارد میدان شوند و با دوری از تفکرات منیتی می توان کشتی را سامان دهی کرد.

وی درخصوص عملکرد محمود حیدری رئیس هیئت کشتی استان درچهار سال اخیر بیان کرد: حیدری از افراد شناخته شده هستند یکی از انتقاداتی که همواره داشتم این بود که می بایست از همه تفکرات و پیشکسوتان و افراد خوش نام استفاده می کرد. البته درچهار سال گذشته حمایت کردیم واگر فردی دیگری وارد هیئت می شد ، به طبع شرایط هیئت بسیار بدتر از الان بود، برای آینده هیئت نیاز است که ازهمه تفکرات وسلیقه ها استفاده کرد وجذب حداکثری بسیار مهم است.

دبیر اسبق هیئت کشتی استان درمورد رقابت حیدری وآقا علیجانی برای مدیریت آینده هیئت کشتی استان قزوین گفت: درمدیریت های گذشته هیئت، آقایان نیکویه و نصرتی که در استان سمت های مهمی داشتند وارد هیئت شدند ، حضور این افراد خوب بود ولی مشکل اساسی و بنیادی این بود که درهیئت فقط اسم بودند و حضور کمتری داشتند و مهمتراز همه افرادی در کنار و بدنه هیئت بودند که به کشتی آسیب زدند. 

رئیس آینده هیئت باید بتواند کشتی را سروسامان دهد 

وی با بیان اینکه مدیریت آینده هیئت کشتی باید بتواند برنامه مناسب چهار ساله داشته باشد، افزود: برگزاری مسابقات، اردوها، اعزام ها، میزبانی ها، همایش های دانش افزایی داوری و مربیگری و انتخاب کادراجرایی و فنی و ترسیم اساس نامه ایده ال و نشست های کارشناسی شده که قابلیت اجرایی داشته باشد، نیاز جامعه کشتی استان است.

رحمانی یادآور شد: تنها مشکل کشتی نبود اتحاد و وحدت بین جامعه کشتی است که انتظار داریم درآینده نزدیک این مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیئت کشتی به تعویق افتاده است ومی بایست تا برگزاری مجمع مسئول هیئت مشخص شود، بیان کرد: باید دید قانون چه می گوید و برگزاری مجمع انتخاباتی با نظر رئیس فدراسیون و اداره کل ورزش وجوانان است، اگر مجمع برگزار شود که رئیس مشخص می شود واگر برگزار نشود می تواند با خرد جمعی وهمفکری جامعه کشتی مشکلات را حل کرد.

وی در پایان گفت: به عنوان فردی که سالهاست مشکلات کشتی را حس کرده ام، از مدیریت آینده هیئت کشتی انتظار داریم که به وعده های که می دهند عمل کنند واگر نمی تواند اقدامی انجام دهند ، وارد مجمع انتخاباتی نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز