فرماندار شهرستان قزوین:

مسیرهای خروجی شهر قزوین در سه منطقه مسدود شد

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۰۷۶۸
مسیرهای خروجی شهر قزوین در سه منطقه مسدود شد
فرماندار شهرستان قزوین گفت: در راستای اعمال محدودیت های تردد در استان از ساعت 24 جمعه شب مسیرهای خروجی قزوین از اتوبان در سه منطقه مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد شغیعی در این باره اظهارداشت: در راستای اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان در شهرستان قزوئین هم محدودیت هایی اجرا می شود.

وی بیان کرد: از ساعت ۲۴ امشب خروجی اتوبان به سه منطقه مسدود شده است و از شهروندان انتظار داریم با متولیان امر همکاری کنند.

فرماندار شهرستان قزوین یادآورشد: این سه منطقه شامل خروجی اتوبان به سمت باراجین، خروجی اتوبان به میدان شورا و خروجی اتوبان به سمت اسماعیل آباد است که از ساعت ۲۴ جمعه شب مسدود شده است. 

شفیعی گفت: از امروز شنبه اول آذرماه ورود کلیه خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان قزوین ممنوع است و متخلفان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان جریمه می شوند.

وی اظهارداشت: محدودیت های ایجاد شده برای حفظ سلامت مردم اعمال می شود و بدون تردید بدون مشارکت همه جانبه مردم اهداف تعیین شده محقق نخواهد شد و شاهد چالش های جدی و بحرانی در استان خواهیم بود.

فرماندار قزوین اظهارامیدواری کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، ماندن در منزل و خودداری از سفر شاهد بازگشت به شرایط عادی در استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز