مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین تعطیل است

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۱۱۲۸
تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین تعطیل است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از تعطیلی تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در محدودیت های جدید کرونایی در قزوین به جز چاپخانه ها و رسانه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی در این باره اظهار کرد: در محدودیت های جدید کرونایی که از اول آذر ماه آغاز شده، همه مراکز و برنامه های فرهنگی و هنری در قزوین به جز چاپخانه ها و رسانه ها تعطیل است.

وی افزود: در محدودیت‌های دو هفته آینده، چاپخانه‌ها جزو گروه یک حساب شدند، بنابراین فعالیت خودشان را خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: همچنین نشریات و کار‌هایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت. البته واحدهای خدمات چاپی شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل می باشد.

اسماعیلی ادامه داد: در دو هفته آینده تمامی فعالیت‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماما تعطیل هستند. بنابراین مجموعه فعالیت‌های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه ۳ هستند نیز تعطیل خواهند بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: با رعایت این محدودیت ها و ممنوعیت ها در طول روزهای آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز