استاندار قزوین:

همه امکانات استان قزوین در خدمت قرارگاه کرونا قرار می گیرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۱۳۱۶
همه امکانات استان قزوین در خدمت قرارگاه کرونا قرار می گیرد
استاندار قزوین گفت: با بسیج همه امکانات و پشتیبانی از فعالیت قرارگاه ستاد کرونا با مشارکت مردم باید از بحران موج سوم عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت:بسیج شحره طیبه است و امروز می توانیم با بهره گیری از این ظرفیت در بسیاری از امور به دستاوردهای خوبی برسیم.

وی با ابراز نگرانی از موج سوم بیماری کرونا گفت: امروز کشور به صورت همه جانبه درگیر کرونا شده و اکثر شهرها در وضعیت قرمز قرار دارند و با همدلی و مشارکت همه جانبه می توانیم این وضعیت را مدیریت کنیم.

کرونا67

جمالی پور اضافه کرد: قرارگاه عملیاتی کرونا از ۵ شنبه در استان فعال شده و در کنار پیشگیری باید در اجرای مصوبات هم جدی باشیم.

استاندار قزوین اظهارداشت: با برنامه ریزی و سیاست گذاری درست و جلب مشارکت و همکاری مردم باید به شرایط بهتری برسیم تا تجربه گذشته را در کنترل بیماری دوباره تکرار کنیم.

وی اضافه کرد: در موج اول بیماری در استان توانستیم با همکاری مردم وضعیت را کنترل کرده و همه بیمارستانها را به بیماران عادی اختصاص دهیم و تعداد بستری های ما از 80 نفر فرارتر نرفت اما با بی تفاوتی عده ای امروز تعداد بیماران بستری ما بیش از ۵۰۰ نفر شده که نگران کننده است.

جمالی پور اظهارداشت: باید از همه ظرفیت ها بویژه نیروهای جهادی و مردمی برای مهار و کنترل بیماری استفاده کنیم و بدانیم در دوران جنگ نیز تنها با همکاری همه جانبه مردم به موفقیت و پیروزی رسیدم.

کارمندان در خدمت قرارگاه کرونا هستند

استاندار قزوین اضافه کرد: به دلیل محدود کردن حضور کارمندان در شرایط قرمز قرار است یک سوم کارمندان در ادارات باشند و بقیه دورکاری کنند اما از این افراد در قرارگاه کرونا استفاده خواهد شد و تعطیلی نداریم.

کرونا 2

وی بیان کرد: مسئولان بسیج ادارات و حراست و مدیران موظفند از نیروها برای اجرای ماموریت های قرارگاه استفاده کنند تا از شرایط بحرانی خارج شویم.

جمالی پور اظهارداشت: امروز فوتی های ما به روزانه 500 نفر رسیده که بسیار وحشتناک و نگران کننده است و باید بدانیم در این جنگ تمام عیار اگر کوتاهی کنیم هر کدام از ما می تواند طعمه ویروس باشد.

وی بیان کرد: مدیران باید کمک‌ کنند تا با هم افزایی و استفاده از نیروهای روحانی و جهادی بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

استاندار قزوین گفت: تمام ظرفیت استان پشت سر قرارگاه خواهد بود و امیدواریم مردم به خاطر جان خودشان با ما همکاری کنند تا طرح تمدید نشود و به سمت کاهش فوتی ها برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز